Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forgår processen, udvikling af prototype? Jeg har ingen idé om hvordan man bygger min idé..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, jeg har 2 overordnede spørgsmål jeg leder efter svar på. Mit navn er Jonas Leonard. Jeg er 18 år og går på handelskole, så jeg kender godt til business og iværksætteri. Mit problem er at jeg skal have lavet en prototype, jeg har gennemtænkt hele ideen med produktet og kan nemt redegøre for dets formål, og har nogle ideer til hvordan det skal se ud osv osv. Men hvordan man bygger den har jeg absolut ingen anelse om, er der nogle herinde der har prøvet at stå i samme situation som mig? Produktet er fuldstændigt genialt, og jeg fatter ikke at der ikke er nogle der har opfundet dette produkt, det er på størelse med et iphone cover og regner med at det koster det samme (måske lidt mere i produktion) ideen har intet med Iphone eller covers af gøre. 

Altså skal jeg selv designe det og gennemtænke alle funktioner og dele i produktet før jeg kan kontakte produktionsvirksomheden?

Hvad kommer det til at koste Ca ?

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Firmakonsulent Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas'

prøv evt at søge på 3 d printing, måske der er en i nærheden der kan hjælpe. Flere kommuner tilbyder iværksætter hjælp, hvor der så er flere ressourcer at trække på herunder også 3 d printning.

De bedste hilsner

Optimeringskonsulenten

se evt mere: https://www.linkedin.com/in/claus-mogensen/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)