Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain - Smartweb eller? Har I et god råd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!
Jeg har netop overtaget en fysisk butik med en Dandomainshop/Amero kasse tilknyttet. Webshop er ikke vedligeholdt - så jeg skal mere eller mindre starte forfra.
Er Dandomain eller Smartweb er bedst til SEO? Hvem er mest opdateret i det hele taget? Eller skal jeg vælge en helt anden løsning?
Jeg skal ikke selv rode med koder - det skal være ret enkelt at gå til.
Har I et godt tip?
1000 tak :-)
BH
Anne-Lise

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Lise,

Tillykke med overtagelsen.

Dandomain og SmartWeb er begge OK når det kommer til SEO.

Så mit råd er at holde dig til Dandomain hvis du allerede har noget liggende her.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Lise

 

Vil du gerne fortsat have en webshop, som er integreret til dit kassesystem?

Vil du gerne selv rode lidt med designet?

Der findes flere gode webshop systemer,  det kommer an på hvad du vil smide efter en ny webshop og hvad du gerne vil have af funktioner?


Fx. Har vi på Weebio.dk -  en professionel webshop løsning, som koster 187,- pr. måned. 
Hvor alle vores eksterneintegrationer er inkluderet.


Det er brugervenlig og super intuitiv webshop løsning.

Du får også mulighed for at tilpasse fx. dit webdesign med en kodefri designer...

 

Dog har vi PT ikke integration til et kassesystem. Er det noget du ikke kan leve uden, bør du vælge én anden løsning.

 

Det vigtigt at du gør dig tanker om

 

hvad du vil have?

hvad du kan betale?

 

Og opveje de to mod hinanden og finde et muligt kompromis, for du kan ende op med at skulle betale, fra 187,- pr. måned til over 1000 kroner.

For selv om de oftest står en startpris på fx. 299,-  eller 199,- så betaler du for hver enkelt app eller funktion du tilføjer og vil bruge. Derfor ender du med at betale mere end 7-800 kroner kroner pr måned i sidste ende. 

 

God arbejdslyst

 

René

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)