Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbere hos de "store" interiørsælgere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Vi er nu så langt i vores produktionsfase at vi skal begynde og have kontakt med diverse firmaer der eventuelt 
kunne være interesseret i at forhandle vores produkt(er).

Vi vil meget gerne i kontakt med sådan nogle som Imerco, kop&kande og virksomheder i den branche.
Er der nogle herinde der kender til nogle indflydelsesrige personer i disse firmaer eller kender en der måske engang har snakket lidt om at han/hun kender en der måske ved noget omkring alt dette så hører jeg meget gerne fra dig! :-)

Kvittere meget gerne med krammer og en highfive!


De bedste hilsner
Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Kvittere meget gerne med krammer og en highfive!

Er der slet ingen der kunne tænke sig en krammer og en highfive for lidt viden? :-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det du ikke selv tager tyren ved hornene og kontakter de firmaer som du mener kunne have interesse i dit produkt?

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hvorfor er det du ikke selv tager tyren ved hornene og kontakter de firmaer som du mener kunne have interesse i dit produkt?

Det har jeg gjort tidligere, men jeg har blot erfaret at hvis man snakker med den rigtige person fra start åbner døren meget mere en hvis man blot sætter sig ved telefonen. Mine tidligere erfaringer er at blive sendt rundt imellem afdelinger for så at blive afvist i sidste ende fordi jeg skulle sende en mail. Når den mail så er sendt hører man ikke mere desværre.

Så jeg krydsede fingre for at der eventuelt var en eller flere på dette lækre forum der kendte til nogle af disse indkøbere. :-)

Det er skam ikke fordi jeg ikke har gjort benarbejdet, men som du nok kender kører man hurtigt træt i "reglerne" i sådan nogle større virksomheder.

Mvh
Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tænke lidt ud af kassen

På 3 min fandt jeg ud af at Imercos produktchef hedder Anette Lund. Hun bor i hovedstadsområdet, er vild med at gå til koncerter og vild med at rejse. Er indimellem på Ravsborg Vinbar.

Så send hende 2 koncertbilletter og vedlæg intet andet end dit visitkort med et link til hjemmesiden www.DitFirma/annettelund hvor du har lavet en kort video-hilsen der kækt siger at du har prøvet at finde den bedste indfaldsvinkel til at komme i kontakt med hende....

Eller prøv at finde en anderledes indgangsvinkel til Thomas Blixenkrone der er indkøbschef hos Imerco.

Hilsen Morten.

p.s. du kan jo også altid bare sende en mail - som alle andre også gør :/ 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Det har jeg gjort tidligere, men jeg har blot erfaret at hvis man snakker med den rigtige person fra start åbner døren meget mere en hvis man blot sætter sig ved telefonen. Mine tidligere erfaringer er at blive sendt rundt imellem afdelinger for så at blive afvist i sidste ende fordi jeg skulle sende en mail. Når den mail så er sendt hører man ikke mere desværre.

Undskyld mig men  det lyder til at du giver altså alt for hurtigt op. har du fulgt op på den mail du har sendt?  Det er altid en god ide at ringe til et firma frem for at mail, Da det er langt svære at afvise folk i telefonen, frem for en mail. Har du specifikt spurgt efter indkøbsafdelingen, de må kunne svare på hvordan deres procedure er for potentielle nye leverandører.

Som Morten også skrev bør du lave lidt research inden kontakt, find ud af hvem der f.eks er indkøbschef / produkt chef osv.  

  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Så send hende 2 koncertbilletter og vedlæg intet andet end dit visitkort med et link til hjemmesiden www.DitFirma/annettelund hvor du har lavet en kort video-hilsen der kækt siger at du har prøvet at finde den bedste indfaldsvinkel til at komme i kontakt med hende....

Det er nok ikke lige den bedste vej at gå, da det i mange firmaer vil blive betragtet som bestikkelse og totalt useriøst at agere på.  I øvrigt tror jeg at mange vil finde det meget grænseoverskridende at en potentiel leverandør bruger oplysninger om ens privat liv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)