Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(HJÆLP) REGLER og FORSIKRINGER ved (bygselv) "legeland"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nogen det kan hjælpe mig?

HVEM skal godkende det vi bygger?
Hvilke FORSIKRINGER er vigtige?

Overvejer at åbne et familiested med "Legeland", hvor vi gerne selv vil bygge redskaberne, sætte ribber op, ting det kan klatres og kravles på, akrobat-ring i loftet, lege-net, indendørs sandkasse, træklegehuse osv.
En indendørs legeplads - men mod betaling ved indgangen.

Børn skal følges med deres voksne, og der vil stå i døren, at alt leg er eget ansvar.
Det bliver ikke et legeland med lejet hoppeborge, og købte plast-klatretårne, der i forvejen er godkendt ved en leverandør.

Dagpleje og institutioner vil også kunne leje og betale for besøg. (Stadig eget ansvar)
Skal der tages højde for krav her?

HVEM og HVOR skal godkende det vi bygger:
Sikkerhed, mål og materialer?

Hvilke FORSIKRINGER er vigtige at jeg har for; besøgende, medarbejdere og mig selv?

På forhånd - TUSIND TAK




Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par gode link, som du selv burde kunne finde via google.

https://www.sik.dk/Virksomhed/Produktsikkerhed-for-fagfolk/Love-og-regler-for-produktsikkerhed/Produkter-til-boern-og-babyer-love-og-regler/Legeredskaber-love-og-regler

www.legepladseftersynet.dk/ 

Det er lovpligtig at tegne en arbejdsskadeforsikring, der dækker alle medarbejdere. Inkl. dig selv, hvis der er tale om IVS, ApS eller A/S.

Det kan være en god ide at tegne en erhvervsforsikring, der dækker bygninger, indbo, ansvar og retshjælp.

Tilmeldt 16. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar.... :) og fordi du brugte tid på at finde det rigtige via Google til mig ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)