Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til analyse af markedet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er / iværksætter,

Jeg sidder nu med et projekt som er forholdsvis et niche på markedet eller der er globalt få konkurrenter som har opbygget system eller under opbygning. Det er et branche som jeg ville afdække med mit produkt. Jeg må desværre ikke give udtryk for hvad dette drejer sig om endnu, men nu er mit spørgsmål til jer Aminoer som har været igennem med iværksætteri om i ikke kan hjælpe mig hvordan jeg takler problemstillingen i at analysere markedet. Hvordan gøre I det ? Da jeg har brug for at have klar billede af at projektet kan have potentieile eller ikke. Da jeg skal til at investere masser energi og finde partnere/penge til projektet. 

Kom med nogle forslag til hvordan i kom frem til at der er et marked og afklaring på "at det er det værd at satse liv på".

På forhånd tak.

Zlatan Smajic 

 

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du beskriver meget kort, så kan jo ikke hjælpe helt præcist:

Men du kan måske bruge 

- Porters 5 Forces --> så kan du finde ud af om det er et interessant marked at indtræde i

- SWOT

- value proposition canvas

Undersøg dem og lad mig høre hvad du tænker :)

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for jeres tilbagemelding, jeg har nu lånt par bøger om dette emne. Mange af de råd i kom med er guldværd at tage med. Jeg prøver at analysere dette. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)