Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Hjælp tilbydes (Interaktionsdesignstuderende)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mit navn er Patrick Olsen.

Jeg studerer Interaktionsdesign ved Aalborg Universitet og har udover det iværksat hjemmesiden: www.Kollektionen.dk

Jeg skriver herinde i anledning af at jeg godt vil tilbyde min gratis hjælp til spændende projekter, som led i at jeg kan få noget erfaring og hænderne i malingen.

Jeg har kendskab til grafisk design og prototype værktøjer (Sketch, InDesign, Illustrator, XD, Premiere), web-udvikling (HTML, CSS & PHP), kendskab til Usability Principer, heuristiker og visuelt design. Som del af et projekt ved Aalborg Universitet har jeg førhen evalueret og redesignet Momondo.com og er nu igang med at udvikle interaktionsdesignalternativer i konteksten mad og bæredygtighed.

Hvis du mener at jeg kunne være en hjælpende hånd i dit projekt, så skriv en mail til mig på Patrick@kollektionen.dk

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en privatbesked!

Ps. Forsat goddag!

/Team FrontWeb

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick 

du kan   opgraderer hjemmeside og magasin for moneyfavor.net (projekt)

aflønning du kan enten eje det du laver som aktiv eller få ca 3000 kr x 

rjsaveandshare@gmail.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  About Innovation ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Jeg har en start-up som hedder About Innovation ApS.

Vi arbejder med udvikling af koncepter, produkter og ydelser inden for bæredygtighed, upcycling og social jobskabelse.

Vi har kontor i Roskilde, er en del af CSE på Frederiksberg, og har desuden et upcycling-værksted på Musicon (den kreative bydel i Roskilde)

du kan læse mere på min hjemmeside: www.aboutinno.dk

Hvis det har interesse, kan vi mødes over en kop kaffe

Jeg kunne godt bruge hjælp til at få lavet fx. en animation af mit logo og måske et lille kig på, om der kan skrues på nogle knapper i forhold til min hjemmeside, eller anden visuel kommunikation, så jeg i højere grad indbyder beskueren til handling. 

De bedste hilsner, Zenja

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)