Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding uden links må være en fejl

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift. den fundne artikel er vinklen lidt forkert. Naked URLs er ikke til for at hjælpe din rank men for at holde din DIVERSITY så du ikke ender i deres temp sandbox eller sendes til manuelt review. - Brugen er selvfølgelig ikke dette alene men her bruges omtalte mest. Mange bloggere har det også med f.eks. bare at gøre således: Jeg købte min cykel her https://www.amino.dk/cykel/den-hurtigste-uden-hjul/umuligt-ikke/ og så er de i gang med næste artikel for x antal kroner.

Ift. screenshots i artiklen. Næsten alt fra warriorforum bygger på blackhat teknikker, så viden mv. er lige som at tro på, at blackhatworld.com teknikker kun vil gøre godt for ens website.

Ift. linket er der faktisk også nogle firmaer der foretrækker dette da ens naked url fylder mere ned blot "klik her". Så har bloggeren "X" ikke mulighed for en flot knap eller er der en masse links på samme side hvor 4-8 links står med "læs mere hos producenten" så vil dette være et let måde at blive mere bemærket på da hyperteksten ofte har en anden farve.

mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god information, så bliver man klogere, det er et stort område. Har talt nærmere med bureauet igen om det, og tror de har styr på det, selvom jeg ikke kunne se logikken. Man må vel tjekke, for SEO tjenesten fylder meget på budgettet.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har generelt positive erfaringer med mine 1-page-affiliate sider (som luftpistoler.dk) ved i højere grad at holde fokus på diversitet, end at hotlinke keyword til siderne. 

Tilmeldt 30. Mar 18
Indlæg ialt: 28
Fra  tips Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er bare en tanke. En ide.

Men jeg tænker at hvis "non link mentions" bliver en ny ting som har betydnig for ranking. Så må det også betyde at exact match domæner vil få en større fordel.

Eksempelvi er der en masse steder på nettet hvor folk snakker om SEO, og har du domænet seo.dk er dette så et "non link mention" eller skal der puttes .dk eller .com på enden.

Hvis ikke, så vil dette da bringe nogen nye fordele til folk med gode domæner.

For mig lyder det lidt som om at dette måske er mere forbundet med branding end med ranking. Men bare et gæt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)