Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommunikations haj søges som partner i selskab med den ultimative gourmet gadget

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle amino'er!

For at sige det som det er, så mangler vi en partner der har helt styr på alt med sociale medier, kommunikation osv. Jeg håber ikke det er helt upassende at smide tråden her, men nu forsøger jeg :)

Vi har startet et firma op, der udvikler og producerer apparater, der kan ekstrahere olie fra planter. De primære målgrupper er folk med interesse for gourmet og folk der vil hjemmeproducere cannabis olie til medicinsk eller rekreativt brug.

Se demo video her: https://vimeo.com/258158591

Vi varmer op til en crowdfunding, men har behov for en partner i selskabet (på kort og lang sigt), der er hård til facebook segmentering, håndtering af de sociale medier og generelt sørge for vores kommunikation er helt i orden.

Status er, at vi har en række prototyper, der er på vej ud til testkunder i forskellige segmenter.

Det er vigtigt, at gøre opmærksom på, at dette er et startup på godt og ondt, Det vil sige, at vi er på jagt efter en, der initialt kan arbejde på deltid og på sigt, når selskabet er mere modent, kan gå fuld tid om bord. Pt. arbejder alle ulønnet og ejer istedet en del af selskabet og er indstillet på at få bygget et alletiders firma med blod, sved og hårdt arbejde )

Hvis i kender nogle, der kunne være relevante til dette, eller i selv er det, så send mig venligst en besked.

Se demo af vores system på vores side herunder.

Mange tak for hjælpen alle!

 

Tilmeldt 31. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drizzle 

Mit navn er Lucaas Taxgaard, jeg studere markedsføringsøkonom på mit sidste år og er færdig her til sommer. Jeg har valgt sammen med min bror, Elias Taxgaard, at starter en virksomhed op. Det vi gerne vil gøre det er at hjælpe virksomheder som jeres med online markedsføring

Dvs. Facebook, Instagram og Linkedin, samt SEO og Direct mailing. Vores mål er skabe det bedste resultat for både kunde og os. Vi er dog ikke kommet så lang i porcessen men har i sidste uge afleveret vores første projekt til Rabataftalen.dk. 

Jeg så jeres opslag og tænkte på at det ville kunne være noget vi ville kunne hjælpe jer med at få gang i og at få langt en kort sigtet plan, for markedsføring online. Jeg håber i kunne tænker jer og hører mere, vi syntes i hvertfald jeres produkt ser spændene ud! 

I kan fange os på Taxgaard.sons@gmail.com 

Bedste hilsner Lucaas Taxgaard 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep.

Jeg arbejder mest med PR. Men det lyder ret interessant som et sideprojekt. Smid mig eventuelt en mail på kasper@ordkild.dk.

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre mere, send gerne en email til danniosuna@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)