Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords til klinik på Frb

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kammerater og kammeratinder!

Har før jul fået sat Adwords, analytics op samt optimeret hjemmesiden www.ret-op.dk så den har fået et professionelt touch :-)

Synes selv det er godt arbejde der er udført men forstår stadig ikke den manglende booking i forhold til at den er godt oplysende, nem at booke osv.

Kom gerne med forslag?
Hvad ville du tænke som mulig klient med ondt i ryggen eller hovedpine?

Hvis du har kompetencer inden for Adwords til netop klinikker og praksisser må du også meget gerne tage et hurtigt kig på hvor folk lander og forlader siden?

God iværksætteri dag til jer alle! 😆🙌🙆

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Hej Simon,

Hvis jeg nu starter med at sige at jeg har hjulpet en klinik ejer med at få mange kunder - så mange at han ikke i dag behøver at annoncere - så giver du måske mine råd ekstra vægt:-)

1. dine side er pæn - men i bund og grund handler den om dig

2. de kundeudtalelser der er på siden er alt for vage - de 5 stjernere er dog gode.

anyway - hvis jeg skulle give dig nogle råd - så tænk på at dine kunder er i pine - de har et problem - de kommer ind på din side og tænker MIG MIG MIG - kan ham her hjælpe MIG

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du igennem dine Adwords sat måling på, hvor mange der trykker på din Call to Action?

Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Første indtryk: Jeg ville overveje at få taget nogle professionelle billeder. Det bliver lidt for "kroppet" med billedkollagen. Dernæst ville jeg lave en ny side til  "Hvem er jeg?"-afsnittet

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spguy!

Mange tak for god respons :-)

jeg har virkelig gjort meget for at gøre den så informerende men stadig begrænsende som muligt.

Har nok rettet den mere mod mig end der var meningen, grunden er dog at jeg elsker at informere folk om hvem jeg er og hvorfor jeg gør det på den og den måde... f

Men virkelig god pointe med MIG MIG MIG, haha. det må stoppes. Du må gerne kontakte mig på 40 55 88 99, hvis vi eventuelt kunne tage en snak en af dagene. Og så du måske kan hjælpe mig lidt på vej med lidt arbejde :-)

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nicklas, altså jeg har tal på folk der kommer til bookingsiden, det må vel være det ikke?

Skriv også gerne til mig på 40 55 88 99 hvis du vil :-)

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline.

Tak for god respons :-)

Det er taget op, og får jeg gjort noget ved hurtigt :-)

Har godt tænkt på det, da det er en veninde som har taget billederne, men selvfølgelig ikke er pro- fotograf.. skygger osv.

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Hej Simon - jeg har et par kommentar i denne video:-) 

https://www.facebook.com/christianvincentzb2b/videos/590583824642182/

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er lidt en anden branche (host) men jeg så at Akademikernes A-kasse sidste år fik en ret stor make-over af deres hjemmeside, så den - bogstavelig talt - blev kundeorienteret med stort K. (I hvert fald landing page'n :-)

https://aka.dk

Den starter med en masse "Du er ... " og så kan man med det samme spejle sig i den situation. Måske du skulle tænke noget tilsvarende, fx

"Hvad har du brug for hjælp til (overskrift)"

Og så fremhæves den liste du allerede har - gerne med billeder

  • "Kroniske smerter
  • Skævheder & Skoliose
  • Hovedpine & migræne
  • Uro & stress
  • Depression og overskud"

Du kan jo smide nok så mange penge efter Adwords og anden reklame og så kommer folk til din side og har svært ved at se at du forstår deres "pain points" som det vitterligt hedder i reklamejargonen (ja, jeg det er en ganske bogstavelig term i din branche :-)

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Carolberndt:

Første indtryk: Jeg ville overveje at få taget nogle professionelle billeder. Det bliver lidt for "kroppet" med billedkollagen. Dernæst ville jeg lave en ny side til  "Hvem er jeg?"-afsnittet

Jeg er enig i det med billederne.

Få nogen gode prof fotos på så folk kan få et bedre indtryk at det hele.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)