Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine kunder til at fortælle om mig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 13. Feb 18
Indlæg ialt: 10
Fra  Artinn Simon Maegaard Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle, som har erfaring med PR og branding ved, at den bedste reklame du kan få, er god gammeldags mund til mund-metode.

Grunden er indlysende: Hvis du skulle ud og købe en vaskemaskine og ingen forstand havde på hårde hvidevare, så ville du lytte til din familie eller venner før du tyede til google.

Sådan er det i hvert fald stadig for det fleste. Og dog …

Man kunne også nemt forestille sig, at du rent faktisk gik ind og benyttede dig af den store mængde brugerdrevne data, som findes på internettet.

Eksempelvis de mange millioner forums, hvor der dagligt stilles spørgsmål og svares på alverdens produktrelaterede emner lige fra outdoor Living til spabade.

Forestil dig, at du kunne komme disse forums i forkøbet og tage ejerskab på svarene, så din næste kunde kom direkte til dig, når de står med tvivlen.

Ovenstående er et spørgsmål om simpel psykologi. Det handler om at anvende storytelling til at tage din målgruppe i hånden – før de selv undersøger sagen og forsvinder ud af dine hænder.

Hjælp din kunde til at hjælpe dig – så er du godt på vej.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår hvad du skriver, men forstår ikke hvordan du har tænkt dig at få dine kunder til at fortælle om dig.

http://posterstyle.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen er god nok i indlægget. Men substansen mangler - paradoksalt nok. 

Fra Kolding
Tilmeldt 13. Feb 18
Indlæg ialt: 10
Fra  Artinn Simon Maegaard Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Tak for din kommentar.

Jeg vil gerne uddybe hvad jeg mener.

Man kan igennem det jeg kalder for organisk optimering opnå en større trafik til sit website i stedet for at benytte sig af klassisk SEO.

Organisk optimering handler om at tage kunden i hånden, inden de når dertil, hvor de tager pungen frem og skal vælge et produkt. 

Det udføres i praksis ved, at du underviser dem i deres behov og dertilhørende løsninger til at dække behovet inden de forstår, at du er ved at sælge dem et produkt.

Der er altså tale om en gammeldags metode, som kan bruges online hvis man kender lidt til EAT-metoden (men den kan jeg desværre ikke nå at uddybe her)

De bedste hilsner, Simon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)