Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hente varer ved Århus Havn og køre dem ud til forskellige kunder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal sende 300 kg. frugtpulver fra Brasilien til Danmark, Århus Havn. Kender I nogen, der vil kunne hente disse varer og køre dem ud til kunderne, som er 3 forskellige.

På forhånd mange tak Wink

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du undersøgt om det overhoved kan betale sig at få godset sendt som søfragt da der er tale om en lille godsmængde.  Måske kunne et alternativt være almindeligt luft fragt. 

Er du importør registret og har godkendelse til import af fødevare?

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg da godt

Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, 

Tak for dit svar.

Jeg er ved at starte op, og er ved at undersøge begge muligheder og om ikke så længe, er jeg også både registreret og godkendt som importør af fødevare.

Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen for hjælpen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ruth Santos Galschiøt:
300 kg. frugtpulver

Hvilke krav har det frugt pulver? Med henblik til Dansk lovgivning for håndtæring af fødevare?

Og hvad størrelse og vægt har det? Hermed mener jeg, er det på palle eller i mindre pakker af max. 25 kg. (kan/må man løfte det, eller skal der truck til af og pålæsning?

Hvilke byer er destinationerne? Og står de selv for modtagelsen og tolden, eller gør du dette?

Jeg vil ikke kunne hjælpe dig, men syntes bare disse oplysninger er relevante for at du får flere svar og måske tilbud.

Mvh Allan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruth

Selv om du får tilladelse til import af fødevare, er det stadig dig som importør der skal sikre at produkterne er eget som fødevare. Vær opmærksom på at produkter fremstillet i lande med lav eller manglende hygiejne let kan være kontamineret med sygdomsfremkaldende bakterier, virus, udover skadelige mikroorganismer, vil der også være faren for forurening med pesticider.

Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt rigtigt! Jeg er meget opmærksom på det, samarbejder med de bedste producenter, alt er i orden og produkterne er økologiske :-).

Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Tak Allan, når jeg kommer længere ind i processen, opretter jeg nok et andet tråd, hvor jeg specificerer det lidt mere. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)