Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af hussalg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle.

Jeg står og skal have huset solgt og vil gerne hjælpe processen på vej. Jeg er lidt ny, faktisk meget ny, ud i det her med marketing og huset har kun været på nettet i små 10 dage med to fremvisninger, men jeg vil gerne holde gryden i kog.

Ejendomsmægleren og jeg har sat en skarp pris, der er taget gode billeder og alle rapporter mv er på plads og boligen er på nettet. Der er tilkøbt prioritering og billedevisning på boliga.dk og jeg har oprettet annoncer på guloggratis.dk.

Men der må være mere man kan gøre for at skabe opmærksomhed på boligen. Den ligger bl.a. tæt på fjord, skov og strand, hvor man kan få stillet alle lyster ift udeliv, den ligger også tæt på by hvor der kan shoppes, cafeer mv, skole, vuggestue og børnehave ligger også tæt på.

Alt dette synes jeg ikke man får serveret helt vildt godt i ejendomsmæglerens salgsopstilling, så vil gerne høre alle jer kloge og erfarne mennesker herinde om i har gode forslag til hvordan man brander/markedsfører et hussalg som privatperson uden at skulle rive sig helt vildt på det?

Der er masser af gode sider fra bl.a. kommunen som viser alle de fantastiske muligheder udendørs og jeg har selv en del gode billeder og film af området og huset.

Det er måske en lidt bred forespørgelse, men jeg håber på gode indspark fra det her community:)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)