Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet tøjmærke - Har brug for råd og måske partner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. En ven og jeg har for nylig startet et tøjmærke op som hedder West Raven. Vi har lavet en side på domænet: west-raven.com og vi har fået lavet en masse designs som vi selv synes er fede og i fremtiden vil der komme mange flere. Som det ser ud lige nu har vi fået 1 salg, samt et par interesserede kunder. Vi ved bare ikke rigtigt hvordan vi skal komme videre. Vores Facebook reklamer giver ingenting og vi er gået lidt i stå. Er der nogen der har nogle ideer til hvad vi kan gøre?

Vi kunne også godt bruge en partner i vores firma som virkelig vidste hvordan man får tiltrukket nogle kunder og får nogle salg. Vi har ikke det største budget eftersom vi er studerende men vi håber på noget hjælp fra nogle kloge hoveder her på Amoni. 

Mvh. Mathias og Mads 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I er startet i et segment hvor det FLYDER med unge håbefulde designere der har motiver mm til t-shirts, hoodies, caps osv - langt langt flere end behovet er - og i konkurrence med store top velfungerende shops som zalando der har samme og ikke mindst Amazon hvor du kan finde den type design t-shirt til 2 £ og op - ofte inkl. forsendelse (fatter det ikke selv)

Det er UHYRE vanskeligt at etablere stort nok salg af den slags i nye shops og de lukker næsten alle inden for et år eller to - og står med et mindre lager de skal af med.

Tænk jer godt om. ER det her virkeligt det I tror I kan få succes med. Hvad er det jeres design og kvaliteter kan, som ikke alle mulige andre kan? Var der ikke noget andet-  mere unikt - mindre konkurrencebefængt I skulle bruge kræfterne på? https://johnhannover.blogspot.dk/2017/05/bliv-ivrkstter-med-kvalitet.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey drenge 😀
Jeg havde et af danmaks første skræddersyede jakkesæt firma fra tilbage i 2006 mm
Jeg har arbejdet med salg og markedsføring i 15 år og jeg er manager for en rapper 👌
Jeg er interesseret i et tøjmærke også afhængig af stilen evt udvide med nobelt tøj 💪💪
Mine venner har et nyt viking mærke nordisk stil

Tilmeldt 24. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fang mig på 42410820
Tænker at have fokus på virksomer også med nobelt tøj.
Hvor er jeres tøjfabrik beliggende henne 😀

Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændene! Vi får printet vores tøj i England fra nogen som hedder inkthreadable.

Tror du at du ville kunne hjælpe os i gang med din ekspertise på området? 

Hvad hedder dine venners mærke? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Når jeg går ind på jeres webshop og ser at produkterne koster nogle underlige skæve beløb samt i kun tager PayPal er jeg smuttet igen. Det lugter af scam. Få jeres shop fikset før i bruger mange penge på betalt trafik. Det kommer ikke til at blive rentabelt som den ser ud nu.

/Nicolai

Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai. Grunden til at priserne er lidt skæve er fordi vores grundvaluta er USD og når det bliver omregnet direkte om til DKK bliver det lidt skæve tal. Ville det være bedre hvis vi fik den til at runde op eller ned så der i det mindste ikke var decimaltal på? 

Kan ikke forstå at du kun kan se Paypal eftersom vi også tager imod diverse kort som Visa og Mastercard. Hvor ser du dette?

Tak for svaret. Skal lige prøve at se på det 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I skal forvente at mange vil se jeres webshop som værende scam, da:

1) Ingen adresse eller andre relevante kontaktoplysninger. (scammy + ulovligt)

2) E-mailadressen er yahoo.com nogle steder, et enkelt sted west-raven.com (scammy)

3) I overholder ikke dansk lovgivning. Se:

https://www.forbrugerombudsmanden.dk/hvad-gaelder/markedsfoeringsloven/webshopguide/foer-salget/ + det der bliver linket til på siden.

4) Hvorfor en masse servicebetingelser ??? Det er ikke en service eller digital produkt i leverer. I sælger fysiske varer. Salgsbetingelser der viser at i forstår og følger dansk lovgivning er mere relevant. (scammy)

5) Betalingsmuligheder og fragtpriser fremgår først i checkout fasen, og kan først ses efter man har udfyldt sin email. (scammy)

----

Som jeres webshop er nu, vil den konvertere rigtigt dårlig, så det er noget i bør arbejde med inden i bruger flere penge på markedsføring.

Få styr på loven. Lær om konverteringsoptimering.

Husk også på at facebook annoncerne skal sælge og konvertere til et besøg til jeres hjemmeside.

----

Er i sikre på at der er et kundeunderlag til det i prøver at sælge? 

Tøj hvor jeres logo indgår, kan jeg følge. Men et print med et billede + en tekst på en noname t-shirt = Jeg tænker: pædagog + kikset overhead + printer + strygejern, men det er nok mig, der er blevet for gammel.

(ovenstående er skrevet i god mening og for at hjælpe)

Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input Uptimester. Jeg har nu fikset mange af de problemer som du skrev i din kommentar. Synes du det ser nogenlunde ud nu? 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NEJ. I bryder loven. Det er aldrig acceptabelt.

Kunden SKAL have 2 års reklamationsret og i SKAL oplyse om klagemuligheder via EU klageplatform.

Eksempel på lovlige salgsbetingelser: https://www.medialine.dk/blog/handelsbetingelser-webshop.html 

Kontaktoplysninger skal tydeligt fremgå. Det vil sige navn, adresse og cvrnr..  Hvis i driver hobbyvirksomhed og ikke har et cvrnr., bør navnet på den juridiske person man handler med fremgå. Eks: West Raven v/Mads Sørensen + adresse

---

Jeg kan bestille varer til USA i shoppen.

1) Salg af varer til ikke-EU lande kræver eksportregistrering og dermed også momsregistrering. I oplyser intet om moms i checkout fasen. Disse oplysninger SKAL fremgå tydeligt.

2) Når man udfylder en adresse i USA, indsætter jeres shopsystem et dollars tegn i pris, som stadig er i DKK.

---

Er i fyldt 18 år, så i lovligt kan drive virksomhed uden dispensation? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)