Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Insigter og kompetancer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en ide om at få designet en slags bakke af træ og dertilhørende blik dåser, alle designet og produceret efter egne ønsker. Men jeg er helt på bar bund mht hvordan man får den designet og produceret. Har i erfaring med ligende opgaver ? og hvad er jeres bedste råd i denne forbindelse ?

Eksempelvis er det en industriel designer som vil være den rigtige at kontakte, eller vil vedkommende kun kunne designe og ikke hjælpe med at finde en egnet leverandør ? Findes der firmaer og eller personer som vil kunne hælpe en helt i mål med design, specifikationer og også ligger inde med viden om produktion ?

Bedste hilsner Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Når du siger "efter egne ønsker," mener du så dine ønsker, eller dine kunders ønsker?

En snedker kan lave bakken, og sikkert også et tømre værksted, og muligvis et isoleringsfirma med eget værksted/maskiner kan fremstille dåsen. (sidstnævnte komme dog an på blandt andet, hvordan dåsen skal formes og lukkes/samles, ikke sikkert, at de har de pågældende maskiner til at lave de bukninger som du ønsker.)

Hvis det ikke er masse fremstilling, så er det da en mulighed, for at du kan få lavet en prototype.

Men ved masse fremstilling, så er denne metode helt sikkert for dyrt.

Hvis du har nogle specifikke tegninger med mål, så må du gerne sende en privat besked, og jeg vil høre mine kollegaer, om det kan lade sig gøre. (hermed tænker jeg på dåserne) Jeg er selv isolatør, dog primært med montering, men har set nogle i faget, som jeg vil kalde for kunstnere angående fremstilling.

Mvh Allan

Fra Værløse
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, tak for svaret. Ville det være muligt at du enten sendte mig en mail så vi kunne tage dialogen derfra. Du kan også give mig et ring på 40447247 Bedste hilsner Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)