Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsangivelse - hvad tid i morgen??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er i morgen der er sidste frist og angivelse og betaling af moms for 4. kvartal 2007 - men hvad tid på dagen er det??

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvid du indberetter online/ senest til midnat/ godt nok hvis du skal have moms tilbage..

Du skal bruge nummerkoden på online-indberetningen, hvis du skal betale moms, så før din webbank lukker for overførsel.

Hvis du ikke inberetter on-line og ikke har webbank, må du cykle ud til skattecentret, og inberette/betale der indenfor

åbningstiden. *S*

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen til dig Peter...

Ud fra mine excel ark ja så skal jeg have moms tilbage (kr. 145,-) så jeg bør kunne satse på midnat kan jeg høre.

For går ikke ud fra, at fordi jeg sætter nogen udenlandsk ind (EU) at det så ændre på differencen på købs og salgsmoms?? Det har jeg nemlig ikke indsat i mine excel ark.

Overvejer godt nok lige nu, bare at indberette ud fra mine excel ark da jeg ved de stemmer, har nemlig lige tjekket dem. Mit regnskabsprogram koksede nemlig før, så nu kan jeg næsten starte helt forfra, hvilket vil sige en lang nat foran mig.

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej...ændrer ikke på det, men skal trods alt også indberettes.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved det godt, men kan slet ikke tænke klart lige nu til at jeg selv skal regne den ud.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)