Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget kontor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Købanhavn
Tilmeldt 27. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil gerne høre jeres input til/erfaringer med eget kontor. Som selvstændig konsulent, kunne jeg nogen gange godt have brug for at kunne 'trække mig tilbage' til eget kontor for at få arbejdsro og plads til koncentration/fordybelse. Jeg synes blot der er meget få enkeltkontorer til leje, og dem der er at finde er enten store eller voldsomt dyre. 

Jeg var af den opfattelse at mange ældre bygninger stadig havde mindre kontorer til rådighed? 

Hvad er jeres erfaringer, og hvordan har I valgt at indrette Jer?

Mvh Birger

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede som selvstændig sad jeg derhjemme og arbejdede. Jeg opdagede hurtigt, at det ikke gik i det lange løb. I starten var det selvfølgelig dejligt at man ikke skulle ud og køre for at komme på arbejde, men efter noget tid blev det faktisk en belastning. Jeg savnede “at gå på arbejde”. Jeg fandt derfor et lille kontor i et kontorhotel. Det er noget som jeg klart kan anbefale.

Jeg er sikker på at en hurtig søgning på Google kan give dig indblik i mulighederne i dit område :)

Tilmeldt 30. Mar 18
Indlæg ialt: 28
Fra  tips Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er både fordele og ulemper ved kontor. Den største ulempe er helt klar hvis dit firma er så ungt at du ikke tjener penge endnu.

Er du over dette trin, er det dog en stor hjælp i forbindelse med at skille privat og firma liv.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt finde nogen kontorhoteller eller kontorfællesskaber 😊

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Fra København K
Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Nordic Bizz Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birger, 
Ens arbejdsplads betyder utroligt meget. Vi har et kontorfællesskab / Kontorhotel på Refshaleøen i København. Her kan du både få dit eget kontor, få kollegaer og gøre brug af vores netværk. Du kan læse om os på: https://nordicbizz.com/kontorlokaler-koebenhavn/  
Du skal altid være velkommen til at komme forbi til en kop kaffe og se vores kontorer :) 
Mvh 
Kontorfællesskabet Nordicbizz
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)