Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der behov for en bankmægler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer at etablere virksomhed - arbejder med flere forskellige ideer. En af dem er en helt traditionel bankmæglervirksomhed. Forretningsideen er ganske enkelt at hjælpe virksomheder med at skaffe de bedste vilkår på jeres finansiering - både i bank og realkreditselskab.

Lad mig høre fra jer - mener I der er et marked for det?

VH Filialdirektøren 

 

 

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg ikke ved så meget om området... Men da jeg så din overskrift tænkte jeg på en bankmægler til Private, men ved ikke om der ville være penge i det. Men jeg synes udviklingen er gået imod at bankrådgiverne, efterhånden bliver mere og mere banksælgere, og går mere op i bankens profit end service til kunden... Måske en ekstern rådgiver/mægler for private kunne være en ide, men selvfølgelig måske vil folk hellere "narres" i god tro af bankrådgiveren, end åbenlyst betale for ekstern rådgivning. 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt over dit indlæg og ved ikke hvor langt du er kommet siden det blev skrevet...? Jeg kunne godt tænke mig at drøfte mulighederne for et samarbejde med dig. Kan jeg ringe til dig på nogen måde?

Jeg arbejder idag med bankrelaterede ydelser, men er hverken bankmand eller på anden vis ansat i en bank.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Tak for dit indlæg. Jeg er kommet meget videre, men i en helt anden branche. Jeg har startet en byggevirksomhed og er i fuld gang. Men ellers tak for din interesse og held og lykke fremover.

 

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Hej,

 Det er noteret - tillykke med virksomheden.

Steen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)