Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder med skabeloner til nyt hjemmeside design?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg søger en udbyder, der kan tilbyde forskellige design skabeloner til at bygge sin hjemmeside op i - helst i en "samlet pakke" i den forstand at samme udbyder også står for opdateringer af platform/plugins, backup samt sikkerhed af hjemmesiden og tilbyder dansk support.

Vores nuværende hjemmeside www.scan-in.dk er ved at være godt forældet, og trænger til et livligt pust. Jeg har kig på Smartweb.dk, der tilbyder en sådan samlet pakke inklusiv forskellige skabeloner man kan vælge imellem til at bygge sin hjemmeside op i. Da vi ikke ønsker at bruge ressourcer på at få oprettet et helt unikt hjemmeside-design, virker smartweb som en god løsning for os - dog ville jeg gerne have haft Wordpress som platform i stedet, da dette virker til at være et meget fremtidssikkert valg, hvis vi skulle få behov for specifikke udvidelser som en closed source som smartweb ikke tilbyder. 

Er der mon nogen, der kan anbefale alternativer til Smartweb, som på samme vis tilbyder den "samlede pakke" men med design skabeloner lavet i Wordpress?

Mvh Lise

Scandinavian Instruments

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lise,

Jeg vil gerne prøve at matche Smartwebs priser. Men med en WordPress skabelon.
Kan du ikke prøve at sende mig en mail med hvad du får af Smartweb. anders@hype-media.dk

Hvis du selv vil sætte et WordPress theme op, kan jeg anbefale at finde nogen på themeforest.
Jeg bruger nogle andre premium købe temaer :-)

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Jeg synes du skal tage et kig på Weebio.dk - vi har 50 unikke skabeloner du bygge din webshop od fra..

Du kan gå ind og se vores udvalg af skabeloner her: http://www.weebio.dk/themes/all Alle vores skabeloner/templates er iøvrigt gratis.

Lige nu har vi introduktions tilbud til nystartede: Hvor du kan starte en gratis webshop. Faktisk er vores begynder plan. Altid gratis. 

Du kan se vores priser her:  http://www.weebio.dk/priser

Her kan du gå ind og oprette din egen webshop. Du kan komme i gang på 5 min. 

 

Har du nogle spørgsmål??  kan du skrive til mig PM eller på e-mail: rene@weebio.dk

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise.

Jeg vil helt afgjort anbefale dig at vælge Wordpress, der er så uendelige mange muligheder - Hvis man gider holde det lidt ved lige bliver det aldrig forældet, ligeledes kan man ændre hele siden side i løbet af meget få klik, hvis man har købt sig en god grund skabelon. 

Hvis du kunne tænke dig at høre hvilken skabelon jeg fx vil anbefale, så skal du være velkommen til at sende med en privat besked her på siden, eller kontakt mig via min hjemmeside. 

www.fredericiafotografen.dk 

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Du må meget gerne tage et kig på www.spirian.dk og kontakte mig.
Jeg er sikker på at jeg kan give dig et godt tilbud på en pakkeløsning til jeres nye website :-)

SPIRIAN

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Melby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  ONIO Media Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Jeg vil starte med at bekræfte dig i din holdning til at benytte Wordpress som CMS frem for et lukket system hos en udbyder. 

Det lyder til at du/i selv har mod på at designe og bygge jeres nye hjemmeside op.

Her vil vi kunne hjælpe jer gratis igang, hvor vi kan sparre med jer om valg af tema/skabelon, hosting osv. 

Hvis i ikke selv har kendskab til at få opsat Wordpress på jeres servere kan vi hjælpe jer igang så i hurtigt kan begynde at opsætte jeres tema.

Her vil vi være den sparrende partner i kan kontakte når i "løber panden mod muren" og har brug for support. 

Alternativt kan vi opsætte det valgte tema/skabelon så den matcher jeres virksomhed og ønsker og indsætte jeres indhold på sitet.

Her har vi forskellige pakkeløsninger med og uden webshop som i kan læse mere om her: WordPress hjemmeside

Vi kan evt. tage en samtale hvor vi drøfter jeres forretning og hvordan i vil præsenteres online. 

Måske i ønsker en tilknyttet webshop eller en B2B portal - hvilket også er muligt at bygge i en WordPress. 

Du kan kontakte mig på 53571170 eller mail og lad os drøfte jeres ønsker og muligheder hvilket selvfølgelig er helt gratis. :) 

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

Mvh. Rune Furbo

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René, 

Tak for svaret, jeg tager et kig! :-)

Mvh Lise

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar, jeg tager et kig :-)

Mvh Lise

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Rune, du hører fra mig hvis det bliver aktuelt :-)

Mvh Lise

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg vil gerne eliminere den ide, om at Wordpress skulle være en bedre eller nemmere løsning end fx Weebio.

Fx. At det skulle være nemmere i at tilpasse og bygge en webshop i Wordpress end i, end andre Webshop systemer.

Wordpress er er fedt system og det har mange fordele og ulemper. Fortæl ikke at det bare er lige til, når det faktisk ikke er lige til...Og man ofte i sidste ende, ender med at få professionel hjælp. 

Fortæl at man selv skal holde styr på det hele, opdatere app og integrationer, optimere webshoppen, holde styr på serveren, undgå at blive hacket osv. Det er opgaver man nogle gange er bedre tjent med, at lade en ekspert løse.

Der af ekstra udgifter.

Det kan gøres gratis, hvis man selv synes det er sjovt at stilke hovedet ned under motorhjemlen..  det gør alle bare ikke..

Det undgår du fx med en Weebio Webshop.

Der er også adgang til alle vores templates og de bliver selvfølgelig opdateret, så de følger trends indenfor webdesign.

( så den med at du ender op med et gammelt ubrugeligt webdesign/webshop er noget vås )

Weebio er ikke som de andre hostede løsninger og ønsker ikke at blive sammenlignet på det grundlag. Ike at de er dårlige... overhoved ikke.

Vores interessere er at dem, som vælger os frit kan skifte Template. De har adgang til mere end 50 gratis templates,  som nemmere at sætte op end fx en Wordpress Webshop.

Det som er svært yder vi support på og hjælper med.


Jeg bruger ikke tid på at kritisere andres produkter eller foretrukne webshop systemer.  ( alle arbejder benhårdt for det de tror på og det er iværksætteri / hvorfor kritisere det? )

Alle løsninger har fordele og ulemper. 

Derfor fokuserer jeg på hvilket behov der er. Hvad det en person ønsker. 

SÅ skriver en person at de ikke selv ønsker at holde styr på apps, integrationer osv. 

Tænker jeg ikke på Wordpress.

Derfor synes jeg det er dårlig vejledning at sige at Wordpress er det bedste, for det er så så let..

God arbejdslyst

René

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)