Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PMV i eu's database

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

jeg gør en del i 3d print og er tilmeldt en tjeneste med hovedsæde i Holland, men kunderne det bestiller print er for det meste Danske

nuvel, den her tjeneste har så lavet noget ændringer der gør at når folk søger efter en der kan 3d printe så vises dem med højeste rating etc. øverst og dem der er reg. som en virksomhed kommer helt i top

egentlig fair nok man gør det da dem der så bestiller ved at dem i toppen også er seriøse. Meningen med den ændring er også at hvis en virksomhed skal have printet 2000 stk af noget så kan de nede i holland dele det ud på flere der printer og være nogenlunde sikker på hvad der bliver lavet


Nå, for at komme ind til sagens kerne...

på 4 år er jeg ikke engang nået 1/5 af 50000 så jeg gider ikke mere bøvl osv og tænker på en PMV i stedet for momsreg. osv

men hvordan vil en PVM se ud når den slås op i eu's register: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=da

jeg kunne godt tænke mig selv at lave søgningen, men på virk.dk tager det jo en krig at finde ud af om et CVR også er en PMV

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger om man kan finde et PMV ved søgning i register over momsregistrerede, som er det register udlændinge vil søge virksomheder i - og svaret er nej, da PMV ikke er momsregistreret helt enkelt

Et PMV er en registreret virksomhed - deraf Centrale VirksomhedsRegister men den er ikke momsregistret og dermed ikke med i det europæiske momsregister 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det var ikke helt det jeg var ude efter

det jeg var ude efter var hvordan søgningen ser ud hvis man taster et CVR nummer ind på et PVM

altså direkte så er jeg ude efter et tilfældigt CVR til en PMV så jeg kan se hvordan søningen ser ud

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det jeg svarer på - Et PMV nummer indtastet i EU systemet vil blot sige at det nummer ikke gælder for xxxxx   Det skyldes at det jo er et momsregister alene og derfor findes et CVR nummer fra et PMV ikke som gyldigt - Det kan alene findes i alm dansk CVR søgning  -her et PMV indtastet i det register du spørger på  og det er det som EU virksomheder bruger til at kontrollere andre landes virksomheder - for moms - Er det deres CVR så kan de ikke finde det - det er kun i CVR.dk



6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja oki den er da skåret i granit

det var det jeg var ude efter :-D


må lige have fat i den her tjeneste og høre hvordan de egentlig validere om man er en reg. virksomhed. Der er nemlig ikke nogen felter hvor man udfylder CVR osv, blot ens kontakt oplysninger

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et PMV, med cvrnummer . Nummeret kan ikke bruges andet end "Til pynt" så længe det er under 50000kr/året, overstiger det  dette beløb kan virksomhesen belt gratis ændres til et enkeltmandsfirma, og her beholder du cvr-nummeret, 

Du er velkommen til, at prøve at tjekke mit på cvr.dk

31932602  😁

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, 

men resultatet er det samme

jeg er i mellemtiden også blevet meget klogere på de betingelser den her tjeneste stiller hvis man vil være en af deres "manufactoring partners"

bla. må man ikke genbruge papkasse
man må heller ikke sætte sit navn uden på kassen

ej heller nogen direkte kontakt til kunderne

så har besluttet det egentlig kan være ligemeget, de anser endda danmark for et flueklat i deres verden og ville ikke satse på at bringe flere fra danmark ind

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)