Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et godt netværk og jeg kan få NEYE.DK til at dreje nøglen >:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger nye leverandøre af dame og herre tasker, rygsække, kufferter, punge og bælter som udgangspunkt.

Jeg er indehaver af et par skomagerbutikker i København, og har længe ville udvide med flere butikker som kun er baseret på salg af lædervarer. Mine nuværende leverandører har et mindre sortiment som begrænser mig i min udvikling af flere butikker. Jeg har virkelig kæmpet og kæmper stadigvæk for at finde frem til de rette leverandører så jeg kan realisere mit projekt.

Håber inderlig på, at I Aminoer kan hjælper mig med de rette kontakter!

Med venlig hilsen

Oliver :) 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet alibaba?

Eller alternativt kunne du også prøve at Google leather goods + purchase Large quantities.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ærligt talt, så er titlen på din tråd fuldstændig til hest!

Hvad i alverden mener du med, at du kan lukke og slukke neye, når du ikke har hverken sortiment eller koncept på plads?

Det virker ærligt talt ikke engang som om du evner opgaven at drive en butik, når du ikke kan finde leverandører af tasker etc. Den slags gemmer sig jo ikke i undergrunden, men er relativt nemme at finde - på messer, på Alibaba, i handelsregistre og mange andre steder.

Det er jo helt sort, mand!

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Ofidan Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

har du en mail :)

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Har du prøvet alibaba?

Eller alternativt kunne du også prøve at Google leather goods + purchase Large quantities.

Syntes priserne på alibaba er begyndt at ligne priserne i eu, men kan godt være det bare er mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:
Ærligt talt, så er titlen på din tråd fuldstændig til hest!

Det er dit svar også. Jeg må indrømme, at jeg heller ikke kan lide at han bringer NEYE ind i dette.

Men det er sandsynligvis blot for at fortælle folk, hvem hans stil produkter skal konkurrer imod. Så det er enlig bare en ros.

Trådindehaver har et par butikker, som han har kæmpet for. Og nu har han så råd og energi til at ekspandere hans firma.

Hvem siger han ikke har undersøgt de muligheder, som du har beskrevet? Han har jo allerede en/flere leverandører. han vil bare gerne vokse, som virksomhed. Og derfor spørger han på Amino.

Dit "svar" var unødvendigt negativt.

Og der kan være flere årsager til, at han ikke har fundet den rigtige leverandør.

Alibaba f.eks kan være ægte vare, men solgt uden korrekte tilladelser, og dermed være en ægte kopi, og dermed ulovligt at importere, netop fordi leverandøren ikke har tilladelsen.

Nike sko f.eks. måske der bliver bestilt 100.000 sko fra Nike til en kinesisk fabrik, men den kinesiske fabrikant laver 150.000 sko! De er alle "ægte" men 50.000 bliver solgt på det sorte marked.

Leverandøren har ansvaret for, at de er købt og importeret igennem korrekte kilder.

Mvh Allan

Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Det kan du tro!
olivergenco@hotmail.com

Mvh

Oliver. 😊

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)