Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO Titel

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Uptimester:

Kåre E.:
Jeg har selv oplevet at Google sætter et søgeord ind i ALLE min title tags, der simpelthen ikke findes nogen steder på siden. Det er dybt frustrerende og skyldes nok at jeg ændrede meget i url struktur. Forhåbentligvis går det over.


Jeg har set denne type "fejl" flere gange. Alle gange var det ejeren af hjemmesiden, som havde rodet med de skabeloner, som cms systemet benytter til automatisk at generere title tags og meta descriptions.


Eksempel:


I wordpress med yoast seo plugin findes skabelonerne på siderne:


domain.dk/wp-admin/admin.php?page=wpseo_titles#top#post-types


hvor default er som følgende: %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% 


Ofte var det %%sep%% %%sitename%% som var uønsket, og hvor hjemmesidens ejer i den forbindelse havde lavet en "lille" fejl.


Fejlen fremgår ikke af felterne til title og description på sider og indlæg, men fremgår dog tydeligt hvis man kigger i kildekoden.



Der fremgår IKKE dette søgeord i nogen af title tags i kildekoden.
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kåre E.:
Der fremgår IKKE dette søgeord i nogen af title tags i kildekoden.

Ok, vi kan jo ikke andet end at gætte, når vi ikke kan se siden, men det er ikke normalt at google indsætter et og samme ord i alle title tags.

Når google ændrer i titel og beskrivelse, er det fordi de mener, at de tekster du selv har leveret i title og meta description, ikke er relevante nok i forhold til det indhold, der er på siden, de ord der er brugt i urlen og de indgående og udgående links ankertekster, samt indeholdet / emnet på de sider der linkes til og fra.

Hvis indholdet rent seo-mæssigt er af lav kvalitet i forhold til det ønskede primære keyword, kan indgående links have stor indflydelse.

Og det er ikke ualmindeligt at andre hjælper lidt til med ens linkbulding. Så kig også på indgående links. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)