Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man undres .... men det må jo gå godt nok....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontaktede en særdeles veletableret virksomhed - aktivamino - for nogen tid tilbage skrev og forklarede jeg hvad jeg kunne bruge og bad om en dialog vedr hastighedsoptimering af www.scanboat.com -

Den første mail reagerede de slet ikke på - så prøvede jeg på en anden mail som jeg kunne se at de også brugte .... og fik så meldingen. Jo jo - vi har din mail vi melder os.

Nu er der nok gået 6 uger og fortsat har jeg ikke hørt noget.

Jeg synes s.. det er noget griseri at man ikke melder sig.... og usædvanlig dårlig stil.

Men på den anden side - så åbner det jo også muligheder for en række nye til at komme frem med hvad de kan.

PS. Jeg har givet opgaven til en anden - for en ting er sikkert .... det er fa... ikke en middelmådigt drevet virksomhed der ikke magter at kommunikere der skal bestemme udviklingen af min virksomhed. Jeg lever af min - jeg håber dælme også at de kan blive ved med at leve af deres... (eller gør jeg ......)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Kunne det ikke være en ide, og ligge den herind.  https://www.amino.dk/freelancer/

Medens du undres og reflekterer Wink



Som jeg skriver har jeg løst det. Den pågældende havde jeg valgt ud fra hans umiddelbare tilsyneladende proff. indstilling. Det havde han så bare ikke -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans mail var gået i min spambox - så jeg padler lige baglæns.... - alt godt igen -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig i din kritik her. Som lejlighedsvis bruger af din site vil jeg dog så også sige at jeg oplever at du har langt flere problemer med din søgealgoritme end din hastighed. Sammenlignet med appolloduck og andre, er det svært på din site at shortliste bådtyper mv. som du er intereseret i, og det irriterer mig at man kan se så få både på en side.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
er det svært på din site at shortliste bådtyper mv. som du er intereseret
Det skyldes nok at jeg ikke forstår hvad du mener med "shortliste" - ? lad mig høre..

Har ikke hørt om det før - men jeg lytter.....

( Formoder ikke at det har noget at gøre med hvad du kan finde under menu punktet - Bådmodeller - https://scanboat.com/da/baadmarked/baadmodeller )

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De store bliver hurtigt dovne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)