Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En idee til en milliard app men ingen erfaring?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer jeg er en ung gut som stadig går i skole. Jeg har fået en genial ide til en app, som vil gøre mange menneskers hverdag lettere og billiger.

appen ville ramme stortset alle alders grupper og jeg er sikker på at jeg er first mover 

Men jeg har hverken erfaring eller kapital

Appen går ud på at formidle kontakt mellem mennesker som kan have gavn af hindianden, lidt ligesom dba.

Det er ikke en helt simpel app at udvikle ud fra hvad jeg har læst.

Håber jeg kan få nogen gode råd. Til hvad jeg skal gøre.

Skal jeg finde en partner som har app erfaring og evtuelt kunne udvikle den, eller er det muligt at finde en investor på et så tidligt stadie på et procekt?

(jeg er ikke gammel nok til at optage et lån)

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Start lige med at komme ned på jorden igen - hvordan dælen er du kommet frem til at der er et milliard potentiale i din luftige app ide? 

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du have at det skulle blive det uden at tro på det? :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

HANSLeach:

Hvordan vil du have at det skulle blive det uden at tro på det? :)

Det er sådan noget deltagere i multilevelmarketing siger til hinanden.

Når du har en idé, som er en mia. værd, burde det være let, at finde programmører og investorer. Hvis du udlodder halvdelen, har du en 1/2 mia til lønninger - det kan man designe temmelig komplekse programmer for.

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da denne ide rent statistisk nok ikke bliver en miliard forretning, og det nok er langt fra den sidste ide du får. så vil mit råd være at du bruger 1-2 år på at lære php programmering.

Så kan du selv lave alle dine apps i fremtiden, og du er ung, så du har masser af tid.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig skyde din ide ned. Der er 7 milliarder mennesker i denne verden. Chancen for at 1 menneske har samme ide er meget meget stor. Chancen for at flere tusinder af mennesker har samme ide er en realitet.

Lige nu i dette sekund er der mennesker rundt omkring i denne verden som laver en app nøjagtig magen til din. Måske kommer de i mål, og måske løber de tør for motivation, kapital eller andre årsager.

Om du vil få success med din revolutionerende og banebrydende app, som minder lidt om dba, handler om du kan eksekvere på din ide.

Din ide er på ingen måde unik. Din ide er opfundet i forvejen. Din eksekvering af din ide kan være unik og give dig success.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohh Yeah med den rigtige markedsføring og eksekvering.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)