Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg søger en platform/webshop løsning hvor man kan sælge med kort, uden at betale abb., hvilke steder anbefaler i ?

Vh.
Klaus

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg må slå et slag for www.weebio.dk 

Det er et brugervenligt webshop system, hvor du selv kan løse de fleste opgaver.

Vi har lige lanceret en gratis webshop plan. 

Du kan vælge mellem 50 gratis webshop templates: http://www.weebio.dk/themes/all

Du kan tilpasse dit template uden at skulle røre en kode, du får gratis adgang til Weebios designer

Har du nogle spørgsmål og vil du gerne i gang nu - Tag fat i mig PM eller på min mail rene@weebio.dk


Du kan i øvrigt bare oprette en webshop, det er gratis og du kan være igang om 5 min. 

God arbejdslyst

René



Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak kigger på den :)

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Du kan også kigge på løsninger der koster lidt mere og hvor du får en personlig rådgivning hos en leverandør. Billige/gratis løsninger er måske ok i opstart, men ofte løber du hurtigt ind i behov som den slags ikke kan opfylde. WeeBio er flot og billigt, men jeg ved ikke hvor meget rådgivning og sparring de kan give til den pris.

Anyway, så held og lykke med projektet :)

Jakob

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Via vores Community svarer vi på alle spørgsmål og under normale omstændigheder yder vi  support til alle vores kunder uanset plan. 

Tak for bekymringen og muligheden for at afklare tvivls spørgsmål.

God arbejdslyst Rene

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus, 


- WordPress m. WooCommerce er frit at anvende - her har du ingen månedlige udgifter. 

- Shopify koster en månedlig pris og tager også et mindre transaktionsgebyr. 


Dog synes jeg ikke, at du bare skal vælge en platform som er den "billigste". Det kommer meget an på dit behov og dernæst finde den platform, som passer bedst til dig. 


Vi har lavet en oversigt, som stiller forskellen op på de to systemer: https://grafikr.dk/woocommerce-vs-shopify/ 


Du skal være velkommen til at skrive en besked eller mail til mig, så kan jeg guide dig på rette spor ift. hvilket system, der passer bedst til dig. 

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus

Jeg skrev at Weebio måske var for simpel eller at der ikke følger rådgivning med. Det står selvfølgelig på egen regning, for jeg har ikke talt med dem. Det ser, som skrevet lækkert ud, så måske det var værd at prøve. Blot for lige at sikre at du ikke skulle opfatte det som kritik af WeeBio :) Held og lykke.

Jakob

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tak for dine fine ord.

I har selv gang i nogle super fede ting...

Bedste hilsner 
René

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)