Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til boligportal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger en programmør til en boligportal, jeg har allerede lavet hele forretningsplanen, budget, logo, grafisk design.

Så jeg søger i bund og grund en der har lyst til at hoppe med på vognen.

Jeg ligger ikke inde med store summer penge, men jeg kan tilbyde nogle procenter når det hele er oppe og kører, som på sigt vil give bedre mening for begge parter.

Jeg har allerede en på teamet der står for økonomi og regnskab, en der er ekspert i marketing, en grafiker så nu mangler vi bare en programmør til at kunne sat gang i projektet for alvor.

Hvis du syntes at det lyder interessant, og du kan klare denne opgave så send mig gerne en mail til danniosuna@hotmail.com

Eller kontakt mig på 42 22 20 95

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Fra  aktier Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tænk på at du faktisk er i gang med at sælge noget til folk der betaler med tid.

Folk der skal købe noget vil have mange flere detaljer.

Det store spørgsmål du skal give svar på til en programmør er. Hvorfor er det en fordel for ham at bygge siden til dig, i stedet for at bygge den til ham selv.

Tiden der skal investeres er den samme for ham.

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg søger en samarbejdspartner, som i sidste ende vil have lige så mange % i virksomhedens omsætning som jeg selv vil.

Om siden er bygget til 'ham' eller 'mig' er for mit synspunkt lige gyldigt. Jeg søger en programmør der er interesseret i at lave en side som skal fungere som en virksomhed, uanset om programmering af hjemmesiden så er lavet til en programmør eller mig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)