Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små ideer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forskellige små ideer som jeg alligevel aldrig får lavet.
I denne tråd vil jeg beskrive dem, hvis nogen kan bruge dem er de gratis til rådighed.

1: Et hæve/sænkebord til køkkenborde, enten som indbygget i selve bordpladen, eller løs til at sætte oven på.

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

i mit eget hjem har det den perfekte højde til mig, men når jeg er andre steder er lavt bord ofte et problem for ryggen. Men det er ikke mit hjem, og tvivler på folk vil bygge noget i den kaliber til gæster.

Og hvad med vasken ?

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vasken er et problem, jeg har ikke en umiddelbar løsning på det.
Selve vasken ville ikke være et problem, da man bare kan stille et eller andet under en balje. Men der er jo også vandhanernes højde.

For mig er det også et for lavt køkkenbord der er problemet.

Oftest er køkkenerne jo kun indrettet til personer af en bestemt højde, men der kan være forskel på par ofte meget stor forskel.
Høje køkkenborde er altid et problem for børn.

Jeg forestiller mig ikke en dyr, kompliceret løsning med elektrisk op/ned og den slags, selv om det selvfølgelig kan laves i luksusudgaver.

Derimod vil en simpel løsning, med et stativ der kan justeres i højden kunne bruges.
Der findes et strygebrædt, som er til at stille oven på et almindeligt bord, det bliver så 10-20 cm højere.

Det er nærmere noget i den stil jeg efterlyser, bare lavet så det passer til et køkkenbord, altså bredere og nemt at rengøre.
Man må kunne lave det så den samlede vægt bliver under 5 kilo.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)