Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger inspiration til Facebook konkurrence

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennem min virksomhed (Scanjob) sender jeg årligt en hel del unge menneske ud i arbejde til bl.a. Portugal og Sverige, og jeg føler selv, at, jeg har godt styr på min målgruppe. Dog har jeg svært ved at finde den helt rigtige præmie til en konkurrence på Facebook. Jeg synes, at præmien skal være noget som symbolisere min virksomhed, men da jeg ikke sælger et fysisk produkt finder jeg det svært at vælge. Præmien skal vel som udgangspunkt på en eller anden måde være relevant iht. min målgruppe og det min virksomhed tilbyder.

Her er de præmier som jeg har overvejet:

- Bose QuietComfort 35
- B&O H9
- Vandtæt kamera
- Rygsæk/kuffert af god kvalitet
- Solbriller
- Powerbank

Jeg har brug for jeres hjælp til at finde en præmie som er helt perfekt. I er meget velkomne til at komme med forslag :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle dine præmie idéer er da mega fede :-)

Hvis din målgruppe er unge der er klar på at, drage ud i den store verden for at, jobbe og få erfaringer, så har du ramt rimelig godt plet vil jeg mene. 

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jeg føler også selv at jeg har fundet nogle fede præmier, men det er altid godt at få nogle andre til at komme med idéer og forslag :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Find en sponsor som netop sælger disse produkter. Så kan du nævne sponsorens navn i opslaget, samt forhåbentlig få produktet til en meget bedre pris. 

- Det vil give god mening hvis i kan lavere et længere samarbejde, f.eks. at man får 25% på alle produkter, hvis man finder et job i udlandet gennem dig.

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for forslaget :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe. 

Her er det, som vi altid rådgiver vores kunder til: 

Lav en konkurrence med dit eget produkt! Lad mig forklare dig hvorfor. Alle ønsker en powerbank. Ale kan bruge et vandtæt kamera. Og alle kan bruge solbriller, iPhones og computere. Derved får du en masse leads - og opmærksomhed fra personer - som reelt set aldrig bliver kunde hos dig; men du har betalt for deres kliks. Det er en skam. 

Du kunne herved kombinere din konkurrence med noget, der symboliserer jeres virksomhed: "Få 15 gode tips til, når du skal ud og arbejde i udlandet. Samtidig deltager du i vores konkurrence om en iPad." 

Herved kan du skære en del af de folk, som ikke vil ud og arbejde (som jeg formoder er din forretningsmodel), men har samtidig et håndgribeligt produkt. 

Good luck.

(En Facebook Lead Ad med en konkurrence er pokkers effektiv. Disse leads kan være GULD værd!) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)