Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket SEO firma skal jeg vælge til mindre webshop virksomhed?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svarene alle sammen, og tak for din uddybende opslag @brian jensen :-)

Er planen at finde et firma hvor jeg kun binder mig en måned af gangen, og så tage den derfra efter en måned, hvor jeg kan tjekke analytics for at se om de perfomer? Problemet ved at vælge en måned af gangen, er vel bare at det er dyrere, fordi man ikke binder sig over en længere periode?

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig væk fra alt som er baseret på månedligt abonnement

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Artsene Webdesign Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SEO lyder svært og folk forventer meget, folk der køber SEO forventer et boost i deres hjemmeside, og besøgstal. 

Vil sige at du kan lave SEO selv. bruge 2-5 timer på youtube og gør det selv. Folk har ret når de siger at du skal holde dig væk fra et månedligt abonnement. 

Laver selv hjemmesider for nye startups www.artsene.com tilbyder ofte mine kunder gratis SEO, kommer an på hvor mange sub-pages, produkter de har. Syntes meget SEO der ude er snyd. med respekt for virkersomhederne som laver det. 

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene. Jeg hælder mest til at lave en aftale med https://bonzer.dk/ . De gav mig en analyse af hvad jeg havde gjort godt seo mæssigt, og hvad der ikke fungerede. og så gav de mig halv pris i forhold til deres normale takst pr. måned. Dette er dog nok bare et salgs trick, eller måske fordi de er et nyt firma der gerne vil have kunder ind. Er der nogle der har erfaringer med Bonzer, der kan sige om det er en god eller dårlig ide at prøve dem af i 3 måneder? :-)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Arsene :

SEO lyder svært og folk forventer meget, folk der køber SEO forventer et boost i deres hjemmeside, og besøgstal. 

Vil sige at du kan lave SEO selv. bruge 2-5 timer på youtube og gør det selv. Folk har ret når de siger at du skal holde dig væk fra et månedligt abonnement. 

Laver selv hjemmesider for nye startups www.artsene.com tilbyder ofte mine kunder gratis SEO, kommer an på hvor mange sub-pages, produkter de har. Syntes meget SEO der ude er snyd. med respekt for virkersomhederne som laver det. 

Jeg ved naturligvis ikke, om du har lavet SEO www.artsene.com Men et hurtigt kig viser at SEO er "ikke eksisterende" på denne side.

Og da du selv refererer til denne side, vil jeg tillade mig at sætte et STORT spørgsmål ved din viden om SEO.

Jeg har aldrig hørt om eller set nogen, som kan lave rigtigt SEO efter 2 - 5 timer på YouTube. SEO er meget komplekst, og der skal investeres rigtig mange timer blot for at få nogenlunde styr på alle begreberne.

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Artsene Webdesign Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er korrekt jeg har ikke lavet SEO det er af egne årsager da jeg ikke finder det relevant for min side. min viden af SEO er at det virker som om du brugte lang tid i 2012 på SEO men vi er 2018 idag. hvis du laver lidt research på youtube eller google kan du se at hvis man sætter sig ned kan lære at lave rigtigt SEO. Mange vil mene at sælge SEO til mange penge er spild af penge idag. 

Men det er helt fint at du tror at SEO er meget kompleks. der har vi som mennesker forskellige syn på hvad kompleksitet er, og derfor outsourcer. det skal der være plads til peace. 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas på med at vælge hvilken som helst firma og læs alt før du skriver under, også det med småt.

Der er mange der bliver taget i røven uden at få mere salg

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Arsene :

Det er korrekt jeg har ikke lavet SEO det er af egne årsager da jeg ikke finder det relevant for min side. min viden af SEO er at det virker som om du brugte lang tid i 2012 på SEO men vi er 2018 idag. hvis du laver lidt research på youtube eller google kan du se at hvis man sætter sig ned kan lære at lave rigtigt SEO. Mange vil mene at sælge SEO til mange penge er spild af penge idag. 

Men det er helt fint at du tror at SEO er meget kompleks. der har vi som mennesker forskellige syn på hvad kompleksitet er, og derfor outsourcer. det skal der være plads til peace. 

Dit syn på SEO fortæller såmænd blot, at du ikke aner, hvad du snakker om. Jeg TROR ikke, at SEO en meget komplekst - det ved ALLE, som bare har en lille viden om emnet.

Det kræver i øvrigt en langt større indsats i dag end i 2012 - blot til orientering.

Fra Chiangmai
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Tekstzonen Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mement_mori.

Jeg kan sagtens følge dig i dine overvejelser. Jeg ville også stå på relativt bar bund, hvis jeg skulle finde en SEO leverandør. Derfor: Har du overvejet at finde et bureau, der tilbyder en såkaldt ”No cure, No pay” løsning? På den måde vender du bevisbyrden, så din udbyder er tvunget til at skabe resultater, inden de kan gøre krav på dine penge. Det er så muligt, at prisen vil være højere, når du så ligger lunt i svinget på dine udvalgte søgeord, men til gengæld spilder du ikke dine penge inden da.

Mange hilsner

Søren

[Manuel signatur med link uden for signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile1

Let´s cut the bullshit. 

Jeg vil hjertens gerne hjælpe dig med at vælge de rigtige. Om du så vælger os eller ej. Vi oplever SÅ mange kunder, der bliver snydt, bundet i flere år og køber katten i sækken. Og jeg sidder selv i branchen. Du skal være hjertens velkommen til at sende mig en mail på kf@webbler.dk

Og for en god ordens skyld, så laver vi både SEO, FB og Adwords, mail marketing mv. 

Du skal sørge for IKKE at binde dig i over et år. Og du skal sørge for, at du FÅR noget for pengene. Og så skal du sørge for at tjekke anmeldelser på de bureauer, du overvejer. Har de ingen eller en række dårlige.... alarmklokkerne ringer. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)