Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina som privat uden videre salg.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kvonsyld

Det du skriver lyder meget som det procenter skriver:  

"As we confirmed with the forwarder, the items will ship to Aarhus port in Copenhagen, then the local shiping agent will contact you to send the items to the address you provided.
 
We may take this as the express but it's on sea shiping, not the air or land express."
Så skal jeg vel bare afvente at jeg bliver kontaktet af en agent i Danmark. Producenten skal have 752 USD for "freight to door."

Tak for gode svar
Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

De leverer til Århus havn. Det må så være som det er tænker jeg. Ved du ca hvad en agent vil tage alt i alt for at levere til København?

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bed producenten om at sende dig kopier af alle documenter, der vil navnet på den agent de bruger I DK sikkkert også være, så slipper du for gætterier og spekulationer,  om den kommer til København eller Aarhus, tror jeg ikke er så vigtigt, den skal alligevel køres ud med noget der ligner en fragtmand.

Men fragten tager circa en måned eller to, alt efter hvor hurtigt den kommer på skib og til Europa.

Jeg vil tro 752 USD dør/dør er lige I underkanten, men du kan blive positivt overrasket, ellers kan du nok forvente nogle gebyrer til fortoldning osv.

Tror for øvrigt du vil bliver kontaktet af agenten inden den kommer til DK.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)