Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af mobil telefoner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil starte en produktion af mobil telefoner op, så har nogen en god ide til hvor/hos hvem jeg skal forhøre mig efter en god pris :-) ?

Vh.

Klaus

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartphones eller hvad er tanken?

Jeg mindes at Flex er en af de helt store producenter, som også apple er skiftet til efter problemer med foxconn.

Jeg kan efter selv at have været i den branche kun anbefale dig kraftigt at overveje om det er en god ide.

Hvis du har fundet en nische kan det måske godt lade sig gøre, men ellers er det et meget svært marked, hvor der nu er så lidt forskel på telefonerne at det er svært at skille sig ud - det meste ligger i mange millioner kroner af marketing

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er smartphones :-)

Og ja det er en helt bestemt niche produktion.

Tak for indlæg :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er godt klar over, at du skal op i nogle kæmpe produktioner, før det på nogen måde bliver rentabelt? 

Det er et mega hårdt marked, hvor marginerne er små, konkurrencen ben hård, og hvor de fleste knækker nakken, se bare Nokia, B&O mm. 

Er du sikker på, at det er et marked, som du har kapitalen til at gå ind i, samt ressourcerne til innovation og udvikling?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender godt til det, men har en lidt anden indgangsvinkel end den du fremsætter der Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)