Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af produktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg driver til daglig mit eget smykkebrand, der består af sølvarmbånd. På nuværende tidspunkt er alle armbånd håndlavede i Danmark, men jeg vil gerne hurtigst muligt rykke al produktion til udlandet. Den sølvsmed, jeg på nuværende tidspunkt har ansat, kan simpelthen ikke følge med ifht. antallet af bestillinger, hvilket jo er fantastisk. Jeg håber, at nogle kan hjælpe med at skabe bro mellem mig og en producent. Jeg har selvfølgelig en række krav ifht. kvalitet mm. af smykkerne, men hvis du kender til noget, må du hjertens gerne kontakte mig. 

På forhånd tak. 

Med venlig hilsen

Jonas

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Smeden kan jeg ikke lige hjælpe med. Men når du nu har vokseværk, bør du overveje at give din shop en kærlig hånd ^^Fine produkter, lidt en rodebutik og dine fotos kan du gøre bedre med få midler. Så din opsætning, navigation, inddeling og grupperinger mv skal du kigge på. Sig til hvis du har brug for lidt sparring og forretningsudvikling.

Jakob

diverso.dk

Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Det har vi fuldstændig styr på, og der sker snart store ændringer :-) 

Med venlig hilsen

Jonas

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Munch:
Den sølvsmed, jeg på nuværende tidspunkt har ansat, kan simpelthen ikke følge med ifht. antallet af bestillinger, hvilket jo er fantastisk. Jeg håber, at nogle kan hjælpe med at skabe bro mellem mig og en producent. Jeg har selvfølgelig en række krav ifht. kvalitet mm. af smykkerne, men hvis du kender til noget, må du hjertens gerne kontakte mig. 

Har du overvejet om du skulle give din guldsmed bedre værktøjer for at øge produktiviteten (hvis det ikke allerede er sket)

https://formlabs.com/industries/jewelry/

Disse to links kunne være en inspiration til at øge produktiviteten!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)