Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger din webshop til en opdatering?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Newmedia Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad os hjælpe dig!

Vi tilbyder unik og professionel tekstforfatning, til fornuftige priser. Vi har flere års erfaring med tekster til webshops, uanset om det er produkt- og kategoribeskrivelser, on-site tekster eller andet du har brug for.

Dine produkt- og kategoribeskrivelser er ikke bare supervigtige for dit salg, men har også stor betydning for din rangering på Google. Hvem vil ikke gerne ligge øverst i søgemaskinen?

Alle vores tekster er unikt formuleret til din webshop, af vores tekstforfatter med flere års erfaring indenfor området. Vi sørger for at tilpasse os den enkelte kunde, således at tonen og sprogbruget stemmer overens med resten af jeres hjemmeside.

Vores priser starter fra 40 kr./ex. moms. Kontakt os og vi giver dig et tilbud!

Er du ny kunde og gerne vil sikre dig, at kvaliteten og skrivestilen lever op til dine standarder, udarbejder vi glædeligt en test-opgave til dig. Skulle denne ikke leve op til dine forventninger, eller på anden måde være utilfredsstillende, er denne naturligvis uden beregning.

Beslutter du dig derimod for at indgive ordre, på baggrund af test-opgaven, vil du få 20 % fratrukket første faktura.

Har du spørgsmål til vores ydelse, eller har du en webshop der trænger til lidt kærlighed, så kontakt vores tekstforfatter Mette på nedenstående mail.

Mail: mette@newmedia.dk

Vi ser frem til at høre fra dig og skabe et spændende samarbejde!

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i et tlf nr?

Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Newmedia Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ja det kan du tro.

Vi kan kontaktes på +45 20 64 64 03.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har lige startet min egen webshop op, og kunne nok godt bruge lidt hjælp med blandt andet teksterne.

Kan i tilbyde andet end tekst redigering? :)

Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Newmedia Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Tak for din henvendelse!

Vi hjælper dig meget gerne med teksterne. Både redigering og udformning af tekster.

Vi hjælper på flere områder indenfor online marketing. Tænker du noget specifikt?

Send mig gerne en mail på mette@newmedia.dk, så kan vi tage den derfra.

Rigtig god dag.

Vh. Mette, Newmedia

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)