Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 18
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Har et spørgsmål inden jeg starter en forretning,
Hvordan giver man løn til personale/ansatte i firmaet.
F.eks ung arbejder, og dem over 18,

Er så langt, at det skal informeres til skat, hvor meget de tjener, men ellers ved jeg altså ikke mere

Håber i vil svare på det :)
Tak på forhånd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dels skal du give den ansatte et ansættelsesbrev der beskriver hvad ansættelsen går ud på - inkl. løn og arbejdstid  - skabeloner https://www.hi.contractbook.co/skabeloner/hr-ansaettelseskontrakt-funktionaer?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1345470877&utm_content=1t1&utm_term=ans%C3%A6ttelseskontrakt&device=c&adgroupid=53782239797&targetid=kwd-434468104290&matchtype=e&network=g&gclid=Cj0KCQjw5LbWBRDCARIsALAbcOfG7EHnexR-vXnoUWL2NmMqGx5CwBVi-KIQ9VxMBAWpSD5CammwHEUaAk37EALw_wcB 

Dels skal du enten bruge letløn eller e-indkomst ved at logge ind i skat.dk eller et lønprogram som Dataløn - Danløn   eller andre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Jan 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Overfor SKAT, skal man lige huske at registrere sig som arbejdsgiver og virk.dk inden man laver løn.

Som John skriver, så er det vigtigt, at alle får en ansættelseskontrakt. Kan være meget simpel. Her er det vigtigt om personerne er ansat under funktionærlignende vilkår.

Jeg anbefaler også at du bruger et lønprogram som kan giver dig en god support også per telefon, fordi du er ny.

Vi kan tilbyde dig op til 1 times personlig onlineundervisning og opsætning af din første løn for 249 kr.

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I Dataløn kan vi hjælpe dig med både ansættelseskontrakt og lønnen. LønAdministration er en rigtig god løsning at starte op på. Her klarer vi alt omkring lønnen for dig. 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig til den rigtige løsning, så ring til mig på tlf. 4282 2226.

God dag :)

Venlig hilsen

Tine Henriksen

Dataløn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)