Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af børnetøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har en stor drøm om at designe mit eget børnetøj, da jeg syntes der mangler noget bestemt på markedet.

Jeg ved at konkurrencen kan være hård.

Jeg er så meget på bar bund med hvordan jeg starter op. Hvor får jeg fat i en som vil producere mine ønsker ?

Mvh Julie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  Virksomhed: Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med må du nok komme med nogen mere faste rammer hvor hvad du ønsker og hvad du vil lave. Snakker vi sko eller hagesmækker

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Gry

jeg ved godt hvad jeg vil og rammerne for det. derfor søger jeg nogle som kan hjælpe med at producere mine ønsker. min tanke er tøj. body, kjoler osv. til en start

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg hjælper solo designer fra ide til produktion , og min primær målgruppe er børnetøj.

Noget af det første du kan gøre dit klart, er hvor store ordre du ønsker.

Hvis det er mindre ordre op til 500 stk skal du finde en producent som arbejder med den største kunder, så du ik bliver en lille fisk blandt de store, og kommer bagerst i produktions køen. Jeg hjælper specielt med små ordre.

Noget det første du skal skaffe dig er også nogle reference styles, altså tøj som har den pasform som du gerne vil have i din kollektion. Dette bliver selvfølgelig tilpasset dine helt egne ideer.

Ud fra dette kan der tegnes arbejdstegninger og laves måleskema, som sendes til produktionen for at få priser.

Vil du læse mere, kan du kigge forbi min side
www.alstruppattern.com fra ide til produktion.

Eller kontakte mig for mere info.
Dbh Pia

Vil du vide mere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)