Vi har aktiveret en gratis SEO-analyse på vores site, som kan give dig et par tips til at komme på toppen af Google.
Klik her for at få en gratis SEO-analyse af din hjemmeside på 15 sekunder.
Når du tilmelder dig kan du risikere at have mig i røret, hvor jeg liiiige vil give dig et par ekstra og individuelle SEO-tips. Og så glæder jeg mig til, at vi snakkes ved.
Jeg har lige forsøgt rapporten, som giver et fint overblik. Den er meget lig en service jeg har brugt tidligere og det er nok vanskeligt at trække meget mere info ud på 15 sek. så som jeg ser det et fint værktøj.
Hvis du gerne vil have forudfyldt http, ville jeg vælge at skrive https, fremfor http.
Hvis jeg er helt grøn indenfor SEO, hvordan skal jeg så vide hvilket søgeord jeg skal indtaste?
Når jeg prøvede at få min test, uden at indtaste tlf. nr., var fejlmeddelsen på engelsk.
Ellers udmærket lead gen aktivitet. :-)
Hej Tobias.
Tak for dit feedback. Du er (som altid) SEO-skarp.
Sjovt, som du rammer plet: Netop den forudskrevne http:// (som ikke fjernes, når jeg påbegynder) og den engelske fejlmeddelelse er elementer, vi forsøger at overvinde.
Og når det kommer til søgeord, så siger mine erfaringer mig, at de fleste er klar over, hvad et søgeord er. Men du har ret; der findes sikkert nogle helt grønne, der ikke gør. Her kunne vi med fordel udarbejde et lille "i" ved søgeord, der giver en introduktion.
Jeg har lige forsøgt rapporten, som giver et fint overblik. Den er meget lig en service jeg har brugt tidligere og det er nok vanskeligt at trække meget mere info ud på 15 sek. så som jeg ser det et fint værktøj.
/ Danny - Taekwondo-life.com
Hej Danny. Tak for feedback.
Et fint (og HURTIGT) overblik er jo netop hele humlen ved denne rapport. Og ja; det er klart, at hvis den skal være hurtig klar, så sætter det nogle begrænsninger til valg af emne. En mere omfattende analyse er på baggrund af flere værktøjer og en ekspert, der kæder de enkelte resultater sammen.
De fleste ved godt hvad et søgeord er, ja. Men ikke SEO-kyndige tænker ofte på urelevante søgeord, når de overvejer hvad de gerne vil være synlige på - enten fordi det er så stort et søgeord, at det ikke er relevant for dem (lige nu), eller fordi søgeordet er så specifikt, at der ikke er nogen der søger på det. Det er selvfølgelig svært at komme med den helt store forklaring i formularen, men bare et lille input. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero