Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning omkring salg af tøj som privat person

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.
Jeg har fået et tilbud om at købe en masse tøj billigt, da jeg har handlet meget med tøj før, men aldrig i en så stor en grad, så ville jeg høre jer om der er nogle juridiske ting som jeg skal være opmærksom på. Og om det overhovedet er tilladt som privat person og sælge så meget, og evt hvad der er af alternativer.
Det er omkring 15.000 stykker tøj, og forventer på at have en omsætning på MAKS 2.000.000. Som sagt så foretrækker jeg at holde det som privat person da jeg er studerende, og ved at det ville tage masser af tid bare at sælge tøjet, så vil gerne undgå at bøvle med cvr, skat osv.

VH

Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan du forvente at have en omsætning på en maks. beløb?

Personligt, så ville jeg ikke have noget imod bøvl med Skat i dette tilfælde.

Hvis jeg havde en omsætning for 2 millioner, så skulle jeg nok have råd til at betale en advokat/revisor mm.

Tror bare at du skulle droppe det "tilbud". Og fortælle hvad denne vares "minimums" omsætning vil være.

Hvis jeg tager fejl, så beklager jeg, men enten så er du, eller den, der lover dig en omsætning op til 2 millioner, fuld af bullshit.

Ligegyldigt hvad, så er dette ikke hvad du skal fokusere på som studerende.

Fokusere du hellere på dit studie og de søde piger som du delere studie med.

Mvh Allan

Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne kontakte mig på: shopwestraven@yahoo.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MathiasL: