Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til digital markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Har I gode råd til hvordan man kommer ud over stepperne med ens virksomhed, specielt hvis man gerne vil prøve kræfter med en masse digital markedsføring.

Hvor skal man starte og er kan I anbefale systemer, som kan hjælpe en på vej? Fx Hubspot.. ;) 

Håber I har en masse gode råd og erfaringer. 

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo ikke meget til din kontekst pga. dit korte indlæg, men jeg har da i hvert fald een artikel du sikkert kan få noget ud af ... http://vita-via.dk/hvordan-prioritere-wordpress-website-some-adwords/

Der er både video og tekst (alt efter hvad man foretrækker) og mit ærinde er egentlig bare at prøve at skabe overblik over hvad du skal prioritere hvis du starter ud med digital markedsføring, og i hvilken rækkefølge.

Om du vælger den ene eller anden form for SoMe-sats eller Ads-køb eller software er ikke helt så vigtig, som at du sørger for at have basen i orden (websitet) og en strategi hvor du ser på hvordan du kan få de forskellige ting til at spille sammen.

Men læs hvis du syns' og spørg gerne yderligere hvis ... 

Held og lykke med det hele!

:-)

Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Tak for svaret.

Jeg kigger på og vender lige tilbage med eventuelle spørgsmål.

God dag :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 15
Fra  Brugt-it Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig starte med at sige, at der er mange forskellige måder at gribe digital markedsføring an. Og hvilken tilgang man bruger afhænger af flere faktorer: branche, produkt/service, målgruppe etc.

Kan du sætte lidt flere ord på dit spørgsmål?

Et eksempel på en tilgang er denne:

kortsigtet plan - med kortsigtet resultater (potentielt)

Google AdWords, Google Business og Sociale Medier.

Langsigtet plan - med langsigtede resultater

SEO (søgemaskineoptimering)

Det er selvfølgelig alfa og omega, at du har en god hjemmeside

Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Kan godt være lidt mere specifik.

Jeg skal have promoveret en hjemmeside til en meget specifik målgruppe (et land til at starte med). Det er 2 i 1 business, der tilbydes en smart fragtløsning + en tilhørende webshop

Jeg forestiller mig, at facebook nok ville være et af de stærkeste medier at starte på i forhold til målgruppen. Men spørgsmålet er bare om det er nok. Så vil gerne have guiddance til hvorpå man kan gribe sådan en opgave an. Det er igang med at blive testet igennem og efterfølgende skal vi så få markedsført det x 100 :) 

Håber det giver et lidt bedre indblik. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 15
Fra  Brugt-it Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vil jeg nok starte med Facebook (og evt. instagram, hvis du synes, det giver mening) og AdWords.

Men for guds skyld må du ikke negligere optimeringsarbejdet med hjemmesiden. Kom i gang så hurtigt som overhovedet muligt med at lave noget godt indhold til hjemmesiden. Godt indhold skaber trafik :) 

Det tager tid. RIGTIG lang tid. Men med AdWords ved siden af, burde der kommer resultater ret hurtigt. Såfremt dit produkt er "godt nok" til din målgruppe.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)