Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Ny Person data lovgivning i EU.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino.

Jeg er efter en del år på Amino, mere og mere glad og tilfreds med der bliver mere og mere fokus på denne nye stamning af person data lovgivningen.

Jeg forventer Martin Thorborg og mange af de useriøse aminoer følger med og retter ind, Sådan at man ikke bare skriver alt muligt lort om andre personer.

Mvh

Morten

Tilmeldt 11. Apr 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver nødt til at spørge: Hvad har det med persondata lovgivningen at gøre?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Injurier har hele tiden været strafbart

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Enig - men der kommer en klar stamning snart igennem EU og mere fokus på dette - Derfor bliver Thorborg når til at stramme op.

Såvel er der for mange amatører her, hvor injue staffen godt kunne være et tema - har da selv haft 3 rigtige dårlige oplevelse med idioter her.

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 15
Fra  Brugt-it Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke din pointe?

men der kommer til at være idioter også efter den 25. maj. Det er ikke noget persondataforordningen kan gøre noget ved ;) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg mener folk og idioter skulle kunne smides ud herfra af Thorborg.

Denne nye EU lovgivning som strammes op - giver kun større og større problemer her.

Mvh

Morten 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 15
Fra  Brugt-it Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder mavesur. Det er ikke godt på en fredag.

Mon ikke det vil være nemmere at ignorere idioter fremfor at kræve yderligere EU stramning. 

Jeg kan hilse og sige, at der er nok arbejde i at gøre klar til persondataforordning.. så yderligere stramninger må gerne liiiige vente lidt endnu.

god weekend

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

cap123:
Såvel er der for mange amatører her, hvor injue staffen godt kunne være et tema - har da selv haft 3 rigtige dårlige oplevelse med idioter her.

Du spammer løs i indlæg her på amino med samme anbefaling af en person og hans virksomhed, som værende en professionel virksomhedskonsulent til stiftelse og afvikling af selvskaber, etc.

Selv samme mand er tidligere dømt for konkursrytteri / økonomisk kriminalitet og hans "professionelle" hjemmeside er spækket med affiliate reklamer.

Og så brokker du dig over andres adfærd her på amino. Skype-BigSmile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uptimester:

cap123:
Såvel er der for mange amatører her, hvor injue staffen godt kunne være et tema - har da selv haft 3 rigtige dårlige oplevelse med idioter her.

Du spammer løs i indlæg her på amino med samme anbefaling af en person og hans virksomhed, som værende en professionel virksomhedskonsulent til stiftelse og afvikling af selvskaber, etc.

Selv samme mand er tidligere dømt for konkursrytteri / økonomisk kriminalitet og hans "professionelle" hjemmeside er spækket med affiliate reklamer.

Og så brokker du dig over andres adfærd her på amino. Skype-BigSmile

👍

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)