Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One page webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A

Jeg er ude efter en one page webshop. Noget i stil med https://demo.payrexx.com/en/pay?tid=212 , altså samme funktionalitet. Udfordringen med payrexx er sproget. Jeg har haft en demo men tekster bliver oversat til elendigt Dansk. Konceptet passer den type webshop jeg planlægger at drive.

Kender I til andre udbyder af denne type one page, hvor sproget ikke er en udfordring?

Er der evt. en her inde, som kan lave en one page webshop?

Steen

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen. 
Vi kan lave en one page webshop, i CMS systemet wordpress
Jeg har skrevet en besked til dig. 


Mvh.
Awais Sharif

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Har du fundet en løsning?


René

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Jeg driver et digitalt kreativt Webbureau, www.FrontWeb.dk , hvor vi har flere dygtige designere og udviklere.

Vi er vant til at jonglere med forskellige størrelser digitale projekter, så vi kan helt sikkert også hjælpe dig - og vi foretrækker, at have en løbende dialog igennem projektets løbetid.

Vi vil designe One pagen i WordPress. Vi kan hjælpe med en professionel Onepage fra 2495 kr. ekskl moms.

Hvorfor vælge FrontWeb?

Udarbejdelsen af din hjemmeside fungerer igennem et enkelt og gennemskueligt forløb, hvor vi vil tager dig i hånden hele vejen og guide dig.

Vi udvikler din nye hjemmeside i et moderne og mobilvenligt webdesign. Det er meget afgørende, at dine potentielle kunder får den optimale brugeroplevelse, uanset om kunden besøger din hjemmeside fra deres desktop, tablet eller smartphone. Din hjemmesider bliver skræddersyet dine behov.

Din hjemmeside bliver bygget i tidsvarende systemer og moduler. Som bliver skræddersyet til dine behov samt fremtidssikrede. Teknisk udarbejder vi vores hjemmesider i WordPress CMS. Det betyder, at du får en hjemmeside, hvor du let og enkelt kan administrere indholdet efterfølgende i dit kontrolpanel.

Jeg er sikker på at vi kan bygge en god løsning. Jeg vil meget gerne høre mere om konceptet. Kontakt mig, så kan vi tage den derfra.

Ps. Forsat god dag!

Fra Maribo
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene
Ikke helt. Jeg har fået dette udkast tilsendt:
http://brassiere.boyer.dk
Alle funktioner virker ikke endnu. Det er noget i den stil jeg søger. 10-15 produkter, simpel opsætning og nemt checkout. Undersider til handelsbetingelser, jura og "Om Brassiere"
GLS og betalings gateway skal kunne integreres.

Steen

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen 

Send mig gerne en mail på danny@webin.dk 

Så sørger jeg for at du får den løsning som passer til dig, vi varetager hele processen. 
Se vores priser på https://webin.dk

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vælger en løsning baseret på wordspress, så er der ikke forskel på prisen om du for lavet 1 side eller 5 sider.
Fra Maribo
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået dette udkast tilsendt:
http://brassiere.boyer.dk
Alle funktioner virker ikke endnu. Det er noget i den stil jeg søger. 10-15 produkter, simpel opsætning og nemt checkout. Undersider til handelsbetingelser, jura og "Om Brassiere"
GLS og betalings gateway skal kunne integreres.
Steen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen 

Nu kender jeg ikke så meget til dine ambitioner, samt dit budget. Hvis du ønsker en gennemtestet proces med + 600 referencen på bagen, så du er velkommen til at nærstuderer vores webshop-løsning: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop. Du er også velkommen til at søge visuel inspiration på vores referenceliste, hvor du også kan søge i forskellige kategorier :-) 

Kontakt mig gerne direkte hvis du har spørgsmål: simon@erhvervshjemmesider.dk

Håber at du finder hvad du søger. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)