Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra kina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

jeg står og overvejer om jeg skal importere et vareparti af et produkt som jeg har fundet og synes rimelig godt om. jeg har fundet en producent/leverandør som jeg synes virker oprigtige, bla har de tilbud at sende prøve  på produktet osv. De er også tjekket op på af alibaba.com. generelt har de været hurtige og gode til at svare på min spørgsmål. jeg har fået hs koder og pris på det produkt jeg skal have inklusiv fragt. jeg bliver import/eksport registreret inden længe. Mine spørgsmål lyder på ? 

hvad skal man være opmærksom på  med handel fra kina 

hvilke faldgrupper kan der være ? 

er der nogen som har erfaring med handel fra Kina( må de gerne skrive en pm) 

har hørt historier om folk som har haft skulle betale ekstra for at få  deres vare/gods frigivet fra havnen/lager selvom de har betalt fragten osv passer dette ? 

er der måder at gøre tingene billigere på ? måske et dumt spørgsmål. kan man gøre brug af nogle fradrag eller lignende. 

er der måder at kvalitetsikre sit produkt udover få tilsendt billeder og prøve vare. ? 

håber der sidder folk derude som kan hjælpe med noget god viden og erfaring. Tak på forhånd. 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget tid har du brugt på søgning herinde?
Eller på google?

Tilmeldt 25. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt en del tid. Det var nu mere folks egen personlige erfaringer og oplevelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)