Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS firma på sin egen privat adresse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, kan det lade sig gøre at have sit ApS firma på sin egen private bopæls adresse?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sagtens - med mindre der er noget i din lejekontrakt eller servitutter for ejerbolig der forhindrer det, så kan du sagtens

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Som John siger, skulle de være en evt. lejekontrakt der skulle forbyde det.

Hvis jeg skulle give et godt råd, så oplever mange at det i høj grad kan betale sig, at placere sig i et kontorfællesskab lige så snart de begynder at have lidt omsætning. Man kan jo både opsøge et sted med eget kontor eller et åbent kontor, hvor man typisk kan få en plads fra lidt under 2000 kr. i måneden.

Huslejen er for mange hurtigt tjent hjem, pga. det netværk man tapper ind i. I et eksternt kontor får man mulighed for at adskille privatliv og arbejdsliv, man får sparring med andre og måske endda nye kunder, der i sig selv kan betale den ekstra udgift det vil være, sammenlignet med at have et kontor derhjemme.
Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeps. Ingen problem i det. Jeg har mit ApS-firmas adresse på min privatradresse. Vær dog obs på at din kommune nok vil opkræve for 2 x renovation, også selvom du måske ikke prodcerer mere affald. Til gengæld får du ikke per automatik en ekstra skraldespand eller afhentet affald to gange om ugen :-)

Som jeg fik det forklaret af den flinke dame inde på kommunen, så er det bare sådan, det er...! Det er dog ikke den store udgiftspost. Måkse det varierer fra kommune til kommune, men jeg betaler ca. 800 kr om året for den lille 'ekstraservice'.
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er egentlig udljejer som bestemmer dette. Men han kan kun forbyde dette hvis det står i kontrakt som du har med ham.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis udlejer har lejet ud til en privat så man man ikke uden hans tilladelse generelt bare drive erhverv fra lejemålet. En anden sag er at det normalt også vil stå i almene bolig kontrakter - men udgangspunkt er, at har man lejet privat, må man være der privat og intet andet faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)