Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af kopivare

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ny her på amino, håber der er en som måske har mere viden omkring dette end jeg.

Før jeg overhoved går i gang med det, vil jeg forhøre mig og undersøge om det er lovligt.

Jeg har fundet et par ure jeg gerne vil sælge. Urene er i stil med audemars piguet, og ligner til forveksling orginalen, dog er der intet logo af audemars piguet, og navnet i selve urskiven er et helt andet navn, hverken logo eller navn kan forveksles med orginalen, dog er designet udover logo og navn identisk.

Ville det være lovligt at sælge denne form for ure? :)

På forhånd, mange for hjælpen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkeli:
ligner til forveksling orginalen

Ergo er der tale om en kopivare og det er dermed klar ulovligt at sælge og importere en sådan vare. Vær opmærksom på at det kan blive en rigtigt dyr fornøjelse, at blive taget i at sælge eller importere sådanne ure.

Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for hurtigt svar, så vil jeg ikke gå igang med det,

Jeg læste lige at designet skal ændres med mindst 15% for man kan betragte det som ikke at være en kopivare, nogle bud på om det ville være nok at skifte remmen til noget der slet ikke ligner orginalen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej rem er ikke nok - men ure ligner jo ganske meget hinanden - google steinhard og rolex og se - men princippet er at AP vil kunne komme efter dig hvis selve uret ligger for meget op af. OM de gør det ved ingen før du tester - de store urfabriker oplever utroligt mange der laver noget der ligger tæt op af - og hukker ikke altid til, i alle fald med mindre der også er logo på 

Steinhart https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren/gmt-ocean-one-39-blue-red.html 

Rolex GMT https://www.google.dk/search?q=rolex+gmt&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=St2FEBCdzmMQMM%253A%252Cc1vw9C82375yJM%252C_&usg=__pdKng16YpIGZDGxsJPUnpcsz-wM%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiwpIDLkuTaAhXFL1AKHWbkBawQ9QEIgwIwAQ#imgrc=St2FEBCdzmMQMM: 
Du ser der er visse ligheder - som Rolex har valgt at leve med sjovt nok

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)