Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overføre man WP posts til en anden hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en hjemmeside, og har en del blogindlæg på den. Min hjemmeside nuværende hjemmeside kunne godt trænge til en fornyelse, så det har jeg sat mig for at lave, men der er lige et problem. Jeg har en masse blogindlæg, og nogen af dem er hele to år gamle. Alle mine blogindlæg vil jeg selvfølgelig have med over på min nye hjemmeside, men hvordan gør jeg det? Vil gerne have det sådan, at der lige som før står, at de ældste blogindlæg er de ca to år gamle. 

Mvh

Carl Emil

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er lidt forskellige muligheder. En metode kan være at eksportere alle indlæg via det indbyggede værktøj under Værktøjer -> Eksporter. Dette genererer en XML fil, som du så kan bruge til at importere på det nye websted under Værktøjer -> Importer på den nye WP side. 

En anden mulighed kan være at tage en hel kopi af den gamle hjemmeside, og så tilpasse den til det nye udseende. Det kan du blandt andet gøre med et plugin der hedder Duplicator:

https://da.wordpress.org/plugins/duplicator/

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
find filen wp-config og skift database login så det passer med den database hvor dine poster ligger.
Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system er din nye hjemmeside lavet i?

Det er det vigtigste. Det er super let med wordpress til wordpress, men mere krævende hvis det er til en anden type blog.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)