https://www.information.dk/2018/05/tag-dit-newsfeed-tilbage-information-dropper-facebook |
Jeg synes at det er fedt at de gør og lidt spændende også. Jeg håber de får det ønskede resultat ud af det
https://www.information.dk/2018/05/tag-dit-newsfeed-tilbage-information-dropper-facebook |
Jeg synes at det er fedt at de gør og lidt spændende også. Jeg håber de får det ønskede resultat ud af det |
Gør det selv eller få 3 tilbud på på din bilreparation hos Autospecialist.dk
Facebook har store problemer med deres troværdighed. Jeg har mine tvivl om værdien af like generelt, hvis der er tale om en positiv potentiel kunde er det jo altid godt, men hvis det er nyttige idioter som kan lide at sidde og trykke like uden relation til virksomheden så er det jo totalt værdiløst. Jeg har opbygget en FB like gruppe på ca 2500 heraf er måske kun 200 af potentiel værdi for virksomheden. De købte likes hos fb er meget fra nyttige idioter er mit indtryk. En FB side giver ikke noget i sig selv, men den virker som en troværdig kommunikations platform til virksomheden, hvis der er aktivitet på den. Så den er nødvendig som et supplement til et web site, håber der kommer et nyt alternativ til FB, som kan give den samme troværdighed overfor kommende kunder, så dropper jeg fb. |
Hvis du kan finde ud af at opbygge ordenlige likes, og ikke likehunters, så kan Facebook sagtens have utrolig god værdi for dig rent organisk. Men de færreste danske virksomheder kan finde ud af dette, så for dem er det ret håbløst, men så er der stadigvæk muligheden for Facebook markedsføring, som uden tvivl kan skabe gode værdier hvis det bliver gjort rigtigt. I Information's tilfælde, så er 142 tusinde mennesker der aktivt vil være interesseret i alle artikler helt umuligt. Den rigtige måde for Information at gøre det på ville være at opdele deres Facebook, ligesom det er opdelt på deres hjemmeside, så de f.eks har en Information Kultur til kultur interesserede. Denne strategi har vist sig at være yderst fordelagtig for bla. TV 2, DR og lignende. |
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS
Men problemet er jo netop, at alle brugere ikke modtager nyheder delt via fane page. .. det er vis kun 3% af brugere som modtager beskeder del via facebook fane page |
Ja i gennemsnit. Men det er også fordi at der er tonsvis af sider, som poster random ting hver time, eller endda oftere. Hvis du kan skabe ordenligt indhold, så er der intet der holder dig tilbage fra at opnå en god organisk reach. |
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS