Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står med en gennemtænkt ide, har svært ved at tag skridtet. Jeg skal finde et sted som kan hjælpe med at lave et website. Har ikke de største IT færdigheder, og syntes kun jeg kan finde steder hvor man kan lave hjemmesider.. Ved ikke om det er mig som er helt gal på den, men går ikke udfra at en standart hjemmeside, vil kunne fungere således at brugerne kan skrive og kommentere på opslag.?
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma01,

Uden en mere uddybende beskrivelse er det svært at være helt konkret men det lyder lidt som om du er ude efter noget der kan fungere som en blog eller en hjemmeside hvor du kan skrive artikler?

I så fald, hvis du ikke vil betale dig fra det, vil jeg klart anbefale at du tager et kig på WordPress. Det er et CMS system der er super godt til folk der ikke har så meget forstand på selv at kode en hjemmeside. Der er et hav af tutorials spredt over nettet, skrevne og videoer på YouTube.

Hvis du vil have hjælp til at få startet op er du mere end velkommen til at skrive til mig. Smile

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden en klar beskrivelse af opgaven, er der ingen der kan svare på om der er færdige systemer, som passer til dit projekt.

Start med at udarbejde en kravspecifikation efter bedste evne, hvor du får beskrevet den funktionalitet, som hjemmeside skal have. Du kan finde skabeloner / vejledninger til hvad en kravspecifikation bør indeholde ved at søge på google.

Herefter kan du kontakte webbureauer og få løsningsforslag og priser.
Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som om du bare ønsker dig en normal blog. Gå til wordpress.com eller blogspot.com det er gratis, og de er allerede bygget.
Tilmeldt 2. May 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel
Jeg kan godt se at det er lidt upræcis, hvad det er jeg har i tankerne😂😊 Jeg har ikke noget imod at betale for at ordentlig resultat. Mine tanker ligge nemlig noget væk fra en blog😊 Min lille viden om alt indenfor IT, gør dvs at det er lidt svært at formulere mit spørgsmål på en konkret og ordentlig måde. Beklager derfor også for det upræcise spørgsmål.
Jeg takker meget for dit svar. Jeg vil helt sikkert tjekke dit forslag ud.

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også at wordpress er det rigtige for dig. Der kan brugerne i hvert tilfælde kommentere på dine indlæg, hvis du altså sætter det op så det er tilladt. Der er masser af hosting sider som har wordpress som standatd :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)