Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! SEO-praktikant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere
Jeg er en kvinde der studere handelsøkonomi og skal i praktik august 2018.

Jeg søger stilling som SEO-praktikant, da jeg har interesse indenfor digital markedsføring. Jeg ser denne branche i konstant bevægelse og ønsker at være en del af denne spændende verden.

Vi handelsøkonomer er som de eneste ikke su berettiget, hvilket betyder at vi skal være lønnet. Når det så er sagt så er vi i praktik i hele 8 måneder og kan være med til at skabe vækst i virksomheden. Derudover ville det også være en kæmpe motivations faktor at man er lønnet, da dette medfører følelsen af forpligtelse og ansvarlighed.

Jeg brænder for at kunne arbejde med digital markedsføring og ønsker derfor en praktikplads, hvor jeg føler jeg får udfordringer og det bedste ud af perioden.

Har I nogle anbefalinger af virksomheder og
gode råd til mig?

Tusind tak på forhånd !

Mvh
Mahbuba

Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan desværre ikke hjælpe. Men måske du kan hjælpe mig. Jeg søger en person på lignende vilkår til hjælp med webshop. Ved du hvor jeg skal henvende mig?

/Casper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mahbuba Samadi:
Har I nogle anbefalinger af virksomheder og
gode råd til mig?

Begynd med at fortælle, hvor i landet du søger praktikplads som seo-konsulent. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det vil være langt mere effektivt at tage direkte kontakt til de virksomheder hvor du godt kunne tænke dig at være
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)