Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny, grøn - men klar :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.
Jeg er nyt medlem på Amino, og igang med opstart af virksomhed/webshop.
Jeg startede hos Simplesite - men hoppede over til One.com. Men jeg ved ikke om jeg er det rigtige sted endnu.
Jeg har selvfølgelig tænkt en masse tanker før valget, men tankerne har udviklet sig nu, og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer og måske ideer til det helt rigtige sted for mig.
Min forretning er meget sæsonpræget - da jeg sælger færdiglavet pakkekalendere til hele familien. Tankerne omkring opbygningen af webshoppen er, at kunden til start ser de forskellige kategorier for kalender - f.eks kan et af mulighederne være: Pige 9-12 år.
Kunden vælger denne og kommer videre til næste valg. Her har kunden mulighed for at vælge hvilket tema kalenderen skal have. Et tema kunne være kreativ, smykker, beauty produkter eller lignende.
Kunden vælger et tema - f.eks beauty produkter.
Og kommer ind på den tredje side.
Her har kunden mulighed for at vælge en specifik varegruppe, som størstedelen af gaverne skal indeholde. Det kunne være negle, makeup, pleje osv.
Webshoppen skal også give kunden mulighed for at vælge om det skal være luksus udgave, almindelig eller discount udgave.
Også mulighed for at se alle varerne og selv vælge ud blandt alle temaer.
Mulighed for at vælge forskellige indpakninger
Pu ha - mon jeg når det til jul :)
Kan one.com leve op til mine drømme - eller skal jeg vælge et tredje sted?
Håber I kan forstå min idé til min shop.
Glæder mig til at høre fra jer
Vh Sinne
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)