Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at finde en god webshop udbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med opstart af en virksomhed, hvor jeg udlejer udstyr. Jeg skal derfor have oprettet en webshop hvorfra folk kan leje udstyret. 

Søger en side, hvor de har en skabelon, som man kan bruge. Hvad har folk erfaringer med som fungerer? Søger selvfølgelig det bedste produkt som er nemt at have med at gøre:)

Tak på forhånd!

Vh Magnus

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Skriv lidt flere krav, der er jo mange muligheder :) Skal der betaling på siden, hvad er et typisk scenarie osv.

Jakob

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

en handel plejer at foregå på den måde, at der betales et mindre beløb af depositum, når handlen aftales. Så mødes vi, lejer modtager udstyret, og betaler for lejeperioden + resten af depositum. 

Det måtte meget gerne kunne foregå nogenlunde på samme måde på webshoppen. Det mest optimale ville være at man havde mulighed for at vælge den periode (i en kalender på siden evt.), som man vil leje udstyret i, og så betale en del af depositum (20% af beløbet fx) med det samme, og så betale resten når man kommer og henter det. Betalingsmulighederne skal da som minimum være paypal og mobilepay.

Et alternativ kunne være, at man skulle udfylde en lille formular med kontaktoplysninger og dato for udlejning, og så kunne jeg vende tilbage med et tilbud. Dog ville eksempel 1 klart være at foretrække. 

Forsiden skal indeholde en infoboks og så skal der være mulighed for at leje udstyret derfra. Der skal også være nogle billeder.

Vh Magnus

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal måske have fat i et booking system, som kan lidt af hvert eller.. kører det som en ren webshop, jeg har kigget på nogle andre udlejnings forretninger. 


Har du overvejet at gøre det muligt at leje ud i pakkeløsninger?

Har du kigget på nogle af dine konkurrenter, hvordan har de valgt at gøre det?

Hvilken branche arbejder du med?

Leverer du og henter du og hvad koster det?

Du kan tilbyde mulighed for betaling med faktura, kreditkort.

Du kunne fx. have ekstra gebyrer ved faktura betaling, så du får folk til at betale med kreditkort..

Hvorfor ikke bare lave pakker, weekendleje, dag til dag, vælg antal dage mm.

De bruger deres betalingskort og betaler det fulde beløb, du vælger så en webshop løsning hvor du kan dele betaling op i flere dele.

På den måde kan du først hæve dep, og senere den fulde leje af udstyret når det afleveret. 

Der skal laves nogle ordentligt gennemarbejde købs betingelser omkring skader mm. 

Har du besøgende inde på din side, vil vi gerne have de færdiggør deres køb og ikke kun booker..

Ellers bliver det en situation med nogle der kender nogle eller en onkel der har udstyr, har de ikke betalt er det nemmere at løbe fra aftalen. 

Bare lige noget feedback.

René




Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Mange tak for dit svar! 
Det er lyd-udlejning til fester, festivaler, konfirmationer osv. 

Pakkeløsninger har jeg bestemt overvejet og det er helt sikkert en god ide. 
Synes bare at markedet er meget stort og ret kompliceret at finde rundt i! 

Mvh Magnus

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus1:

Hej René

Mange tak for dit svar!

Det er lyd-udlejning til fester, festivaler, konfirmationer osv.

Pakkeløsninger har jeg bestemt overvejet og det er helt sikkert en god ide.

Synes bare at markedet er meget stort og ret kompliceret at finde rundt i!

 

Mvh Magnus

 

Hej Magnus

Det som også er vigtigt at have med, foruden at du skal have lager, så skal lageret også opdateres i henhold til aktuelle datoer.

Så det er booking og lager opdatering.

Vi har ikke bookingsystem i Weebio, ellers have  gerne hjulpet dig i gang.

Jeg vil dog stadig gerne lige smide dig i den rigtige retning, i forhold til dine planer.

Så vil du have en smule vejledning gratis..Tager jeg gerne telefonen og hjælper dig..

Send en PM

René

 

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.
Det vil jeg super gerne! Kan ikke lige gennemskue, hvor jeg skriver en privat besked.. Kan du sende en til mig?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus 

Som du selv nævner i din forgående besked, så er der mange muligheder på markedet. Derfor skal du søge rådgivning med udgangspunkt i dine konkrete behov. Har du kigget på WordPress / WooCommerce (Verdens største CMS)?

Her findes der en hav af mulighed, hvor du kan ende med en gennemført og prof. løsning, som du selv kan tage kontrollen over løbende. Du er meget velkommen til at kontakte mig på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du ønsker fri sparring herom :-) 

Held og lykke med din shop!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)