Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruge gammel blog eller oprette ny

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle år tilbage havde jeg en rimelig velfungerende blog, som havde potientiale til at blive endnu større. Jeg var endda begyndt at have reklame indtægt derfra, hvilket jeg, i min vildeste fantasi, aldrig havde forstillet mig.

Desværre mistede jeg gejsten. Det var trods alt et stort arbejde og jeg endte med at droppe det helt. Bloggen eksisterer endnu, men jeg har ikke skrevet på den i et år i hvert fald. 

Jeg er begyndt at få skrivelysten tilbage. Jeg kan dog ikke helt beslutte mig for om jeg skal forsætte på min gamle blog eller om jeg skal starte helt forfra. Er der nogle for og imod?
Er det lettere at bygge en helt ny op en at få en gammel op og kører igen efter så lang tid?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Den generelle anbefaling vil være at forsætte med din gamle blog/domæne.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Klart beholde den gamle. Evt nyt design hvis den er støvet, men jeg ser ingen grund til at starte en ny :)

Held og lykke med den.

Jakob

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt. Tusind tak for svar!

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! :-D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot for at slå endnu en gang på sømmet: Jeg mener også, at du bør fortsætte med din gamle blog.

Og jeg har faktisk lige læst et glimrende blogindlæg fra Ahrefs, som fastslår vigtigheden af, at et domæne har et par år på bagen, når det kommer til rangering i søgemaskinerne. Kære SEO-nørder: I kan læse det her. Og ja; det er så godt, at det fortjener et earned link. ;))

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt klart bdenytte den "gamle" blog og køre videre med den, den har jo trods alt fået en del link-juice, og det vil gå tabt hvis du starter helt forfra og det tager tid at genopbygge.
Hvor gammelt indholdet er, er i princippet ligegyldigt, med mindre det selvfølgelig er helt outdatet mht oplysninger og hjælp der er ubrugelig , men så kan du jo bare fjerne de enkelte indlæg der ikke er relevante.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Den gamle blog vil jo have en del mere værdi hos google. Så du kan med fordel udnytte denne værdi.
Hos google betyder alder en del.
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tusind tak for jeres svar.

Det er helt bestemt afgjort at jeg forsætter på min allerede eksisterende blog.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er helt sikkert bedst at beholde den gamle, som mange allerede tidligere har anbefalet. 

Ja du kan godt rykke din blog - Hvor meget arbejde har du på den gamle blog?

Men opdateret designet som andre har anbefalet dig er en god ide.

René

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)