Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed - Hjælp til SKAT.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Stenlille
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 32
Fra  EventzDanmark Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg står og overvejer om jeg skal oprette et enkeltmandsvirksomhed da jeg driver nogle forskellige hjemmesider i min fritid, men jeg regner med at have underskyd det første lange stykke tid.  

Jeg ved godt man hæfter personligt for virksomhedens underskyld, og man skal selv skal taste det ind på ens personligt skattekort. Men hvad sker der men min normale indtjening hvis jeg taster et underskyld ind fra min virksomhed.  

Oliver Christensen - Oc@IvsBusiness.com

EventzDanmark.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Forudsætning for fradrag for underskud er - at virksomheden drives erhvervsmæssigt med overskud for øje  ellers er der ikke fradrag, men man kan godt have underskud _ specielt i en opstart

Du angiver dit underskud i forskudsskema + i udvidet selvangivelse og så falder din skat med din skatteprocent af det underskud (din anden indkomst fra løn nedsættes med underskuddet som så har en skatteværdi omkring 40%)

Du kunne overveje at bruge 55 kr på bogen om PERSONLIG VIRKSOMHED SOM LINK  den er letlæst og bringer dig gennem stiftelse, drift, skat, moms og en frygteligt masse andet good to know og need to know

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)